Missä keskusteluaiheissa pyöritte eniten?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Itse olen eniten varmaan hahmoissa tai sitten nettisivuilla. Niissä on hauskimpia kysymyksiä - ja vastauksia. :D

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Tulee oltua reippaasti eniten Nettisivuissa ja Kyselyissä ja Visailuissa. Sen jälkeen tulee Piirtäjät- ja Tekijät-osiot ja tulevaisuudessa myös Pulinat-osio. Hahmot-osio on nyt hieman alkanut rassaan kun siellä on aina samat aiheet...Ja nyt olen ollut hieman enemmän Keräilyt-osioissa kuin alku-aikoina, jolloin en ollut siellä juuri yhtään.

Vierailija

Akuhullu97 kirjoitti:Olen kyllä melkein kaikissa, mutta hauskimpia vastata ovat yleensä Nettisivut, Keräily ja Kyselyt & Visailut. Tylsimpiä vastata ovat Animaatiot.

Niinpä, siellä ei oikein ikinä ole kunnollista aihetta. Tai sellainen ehkä on, mutta hankalaa ja ärsyttävä vastata.

Pyörin eniten Nettisivut-, Kyselyt&Visailut-, sekä Julkaisut-osioissa. Ainakin niin luulen.

Vierailija

Tällainen taitaa jo olla, mutta muuten hyvä keskustelu. Pyörin eniten nettisivut, kyselyt ja visailut ja hahmot palstoilla.

Vierailija

Käyn läpi kaikki osiot, mutta eniten vastauksia kirjoitan Hahmot-, Nettisivut-, ja Kyselyt Ja Visailut-osioihin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat