Mihin aikaan yleensä tulet Akkarin sivuille?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Vähän turha keskustelu, mut ois kiva tietää muidenkin aikatauluja?

Itse oon yleensä iltapäivällä ja illalla, mut nyt oon aamulla, sil oon kuumeessa 38.3 astetta... Mut on siinä hyvät puolet!! Ei tartte mennä kouluun, ja voi olla koneella... :D

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:Silloin kun jaksan laahustaa kirjastoon (esim. tänään). Tällä viikolla ovat vähän kokeet estäneet tänne tulemista.

Käytkö aina kirjastossa? Mikset omalla koneella?

Vai miten se olikaan..

Vierailija

Arkisin eli ma-pe tuun Akkarin sivulle aamulla vastaamaan päivänkysymykseen ja sitten kun pääsen koulusta niin tuun muuten vaan keskustelemaan ja tekee muuta... :)

Vierailija

Noo, yleensä tulen aina tuossa klo 16.20 aikoihin, ja viikonlopuisin joskus klo 10.00, en aina, mutta yleensä, ja nyt lähden.

Vierailija

Arkipäivisin tulen iltapäivällä riippuen moneltako pääsen skolesta ja sitten tulen vielä illalla. Viikonloppuisin tulen milloin minäkin aikana.

Vierailija

Riippu täysin päivästä. Ei minulla myöskään ole mitään tiettyä aikaa viikonloppuna/arkipäivänä, että milloin tulen, eilen en tullut ollenkaan ja tänään tulin noin 18.30 ja huomenna saatan pistäytyä heti aamulla. Ken tietää! ;)

Vierailija

Olen useimmiten siinä iltapäivällä. Eli jossain klo 15-17 maissa. Tosin joskus olen myös illemmallakin. Riippuu päivästä. Viikonloppuisin olen varmaankin aika aamusta.

Vierailija

Arkipäivisin tuun kuolun jälkeen (ja läksyjen jälkeen) joskus neljältä. Riippuu päivästä. Oon jotain vähä alle tunnin ja saatan tulla vielä illemalla (klo.6) vähäksi aikaa. Viikonloppuisin aina välillä päivällä milloin nyt huvittaa ja sattuu pääsemään koneelle.

Vierailija

Tiistaisin pääsen tänne ennen koulun alkua, ja muina koulupäivinä tulen tänne tehtyäni ensin läksyt ja syötyäni jotain, yleensä pääsen viimeistään klo 15. Koulupävisin en yleensä ehdi käydä koneella kahdesti päivässä, mutta viikonloppuna ehdin. Ensin klo 11-12 ja sitten takaisin viiden, kuuden maissa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat