Kenellä on hauskin nimimerkki?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Otsikko. Omasta mielestäni ehkä Ankkarock sekä Sofku. ;)

Sivut

Kommentit (38)

Vierailija

Taikisfani kirjoitti:kaikki ovat hauskoja mutta kakka pökäle pörähtää ja metsä raikaa on hassuin nick.

Nii-in. Jos sattuu olemaan kakka pökäle huumorintaju. Samalla kannalla olen tämän "pönttö taimen pomppaa ja viemärit vinkuu!". Omasta mielestäni hauskin olisi, siis jos olisi niin se varmaan olisi jokin LanttuPöksy. Tällä hetkellä mc peruna on on hauskin. Mitä hauskaa muuten on Kalja Korissa?

Vierailija

djlordi kirjoitti:Oliko pakko matkia mun tekemää "Hauskimmat nimimerkit" -keskustelua, no...et varmaan edes tiennyt, että olen tehnyt sellaisen.

Muistan sen.

Siinä olikin hauskoja nimimerkkejä!

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

adz kirjoitti:

djlordi kirjoitti:Oliko pakko matkia mun tekemää "Hauskimmat nimimerkit" -keskustelua, no...et varmaan edes tiennyt, että olen tehnyt sellaisen.

Muistan sen.<br />

Siinä olikin hauskoja nimimerkkejä!

Voisi etsiä sen huvikseen, löytyy varmaan joltakin yli sivun 50.

Vierailija

Kiitos Jonsku Ankka ja Mary-Kate !! ;) Ite tykkään ehkäpä eniten ankkarockin nimimerkistä ja kaikista muista persoonallisista nimimerkeistä!!

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

adz kirjoitti:Joo nosta se pinnalle, harmi kun puuttuu omasta profiilista just se tärkeä juttu että näkis OMAT aiheet!

Niinpä, en löytänyt, katsoin sivut 42-71, mutta ei sillä välillä ainakaan ollut, jos sitä ei sitten ole poistettu.

Vierailija

Kiitti _wonderlust_, Salwer1st/, Hanhihannu, Jonsku Ankka ja Mc Skeptik 2nd! Teidänki nimimerkit on hyviä ja kekseliäitä.

Vierailija

No joo! Enpä nyt ihan tiedä. Itse kyllä olen tottunut pitämään tästä, enkä hevin vaihda. Tuskin koskaan. Mitä hyötyä siitä muka olisi. Tonzy on myös yksi hauska, jonka havaitsin.

Ja samaten ne ketkä mainitsin, eli Salwer1st/, Sofku ja Ankkarock.

Kyllä niitä muitakin on.

Vierailija

Anteeksi, en edes tiennyt, että joku on tehnyt sellaisen :o Olen nimittäin aika uusi täällä, joten en ole ehtinyt kahlaamaan läpi kaikkia vanhoja keskusteluja. Hmm... voisin itse asiassa jossain vaiheessa kaivaa sen tuolta esille :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat