Ketkä keräilevät/lukevat paljon Iines-lehtiä?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Itse ainakin. Iines on yksi lempihahmoni, sen takia varmaan luenkin niitä. Minulla on jo monta kansiota täynnä Iines-lehtiä. Mielestäni Iines on hieman parempi kuin Aku Ankka, koska se on paksumpi ja siinä on enemmän sellaisia tarinoita, mistä pidän. Aku Ankka on siinä mielessä parempi, että se ilmestyy kerran viikossa, Iines taas kerran kahdessa kuukaudessa. Mikseihän se voisi ilmestyä vaikka kerran kuussa?

Sivut

Kommentit (20)

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Minä kerään Iines-lehtiä, eivätkä niiden tarinatkaan huonoja ole. Minunkin mielestäni se voisi ilmestyä vaikka kerran kuussa, jos hinta ei olisi niin karmea. Tavoitteenani on kerätä kaikki Iines-lehdet... Onko sinulla kaikki?

Vierailija

No luen silloin tällöin, kun tielleni vain sattuu. En minä niitä, niin paljon keräile, koska hinta on vähän liian korkealla.

Mutta sarjat niissä ovat hyviä.

PS. Niitä Iines-lehtiä voisit löytää vaikkapa kirpparilta.

Vierailija

Minäkin luen iines-lehtiä ja tarinat ovat siinä aika hyviä. Mutta minusta on kuitenkin Aku Ankka parempi. Iines lehdistä minulla on melkein kaikki mutta ei aivan niitä ensimmäisiä.

Vierailija

Akuhullu97 kirjoitti:Minä kerään Iines-lehtiä, eivätkä niiden tarinatkaan huonoja ole. Minunkin mielestäni se voisi ilmestyä vaikka kerran kuussa, jos hinta ei olisi niin karmea. Tavoitteenani on kerätä kaikki Iines-lehdet... Onko sinulla kaikki?

Minulla ei ole kaikkia, mutta haluaisin kaikki. En vain tiedä, mistä niitä ihan ensimmäisiä voi saada.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mary-Kate kirjoitti:

Akuhullu97 kirjoitti:Minä kerään Iines-lehtiä, eivätkä niiden tarinatkaan huonoja ole. Minunkin mielestäni se voisi ilmestyä vaikka kerran kuussa, jos hinta ei olisi niin karmea. Tavoitteenani on kerätä kaikki Iines-lehdet... Onko sinulla kaikki?

<br />

Minulla ei ole kaikkia, mutta haluaisin kaikki. En vain tiedä, mistä niitä ihan ensimmäisiä voi saada.

Joissain Divareissa olen nähnyt 1€/kpl., mutta itsekin himoitsen niitä... Onko lähelläsi divareita? Itse ainakin suosittelen sinulle divarikäyntiä!:)

Vierailija

Silkkikangas kirjoitti:Minäkin luen iines-lehtiä ja tarinat ovat siinä aika hyviä. Mutta minusta on kuitenkin Aku Ankka parempi. Iines lehdistä minulla on melkein kaikki mutta ei aivan niitä ensimmäisiä.

Minä myös! :D Tai minulla on juuri ensimmäiset, mutta ei useimpia uusimmista. :s

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

Tukedi kirjoitti:Minulla ei ole yhtään Iines-lehteä, enkä keräile niitä.

Minäkään en keräile. Mutta yksi saattaa mahdollisesti olla jossakin. Paljonko niiden hinta on, kun ei ole tullut kaupoissa katseltua?

Vierailija

Akuhullu97 kirjoitti:

Mary-Kate kirjoitti:

&lt;br /&gt;<br />

Joissain Divareissa olen nähnyt 1&euro;/kpl., mutta itsekin himoitsen niitä... Onko lähelläsi divareita? Itse ainakin suosittelen sinulle divarikäyntiä!:)

Olen ehkä todella pöhköimmästä päästä, mutta.. Mikä ON Divari? X)

Vierailija

Jonsku Ankka kirjoitti:No luen silloin tällöin, kun tielleni vain sattuu. En minä niitä, niin paljon keräile, koska hinta on vähän liian korkealla.<br />

Mutta sarjat niissä ovat hyviä. <br />

<br />

PS. Niitä Iines-lehtiä voisit löytää vaikkapa kirpparilta.

Kiitos vinkistä, taidanpa lähteä tästä lähiaikoina kirpparille metsästämään. :)

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mary-Kate kirjoitti:

Akuhullu97 kirjoitti:

Mary-Kate kirjoitti:

&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

Joissain Divareissa olen nähnyt 1&amp;euro;/kpl., mutta itsekin himoitsen niitä... Onko lähelläsi divareita? Itse ainakin suosittelen sinulle divarikäyntiä!:)

<br />

Ööö... Divari alias Antikvariaatti on vanhoja tavaroita/kirjoja myyvä liike, joita on esim. Helsingissä todella monta.

Vierailija

Akuhullu97 kirjoitti:

Mary-Kate kirjoitti:

Akuhullu97 kirjoitti:

Mary-Kate kirjoitti:

&amp;amp;lt;br /&amp;amp;gt;&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

Joissain Divareissa olen nähnyt 1&amp;amp;euro;/kpl., mutta itsekin himoitsen niitä... Onko lähelläsi divareita? Itse ainakin suosittelen sinulle divarikäyntiä!:)

&lt;br /&gt;<br />

Ööö... Divari alias Antikvariaatti on vanhoja tavaroita/kirjoja myyvä liike, joita on esim. Helsingissä todella monta.

Oi, kiitos paljon! Olenpas minä taas Neiti Nero.

Vierailija

Mulla taitaa olla melkein kaikki tähän asti ilmestyneet Iines-lehdet, paitsi ehkä pari. Tykkään paljon, tarinat on tosia hyviä ^_^

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat