Muropakettien Akulehdet

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli kenellä on niitä lehtiä jotka joskus ilmestyivät Kellogsien sisällä yllätyksenä????! Ne oli hyviä, yleensä pari Akutarinaa ja jokaiselle Ankalle oli oma. (ei ihan kaikille) Ja etusivulla kerrottiin tuntomerkit ja ensimmäinen ilmestyminen.... kaikki perustiedot. Mulla on ne vieläkin tallessa mutta en oo lukenu.

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

mul on joku roope lehti joku 30 sivunen en siis tarkota roope-setä lehteä vaan jotain muropaketist tullutta lehtee

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Minulla oli aikoinaan se joka käsitteli akua. Ei ole varmasti enään tallessa. Muutoissa meni hukkaan. Ne on muutenkin niin pieniä ja huonosti nidottuja. Kuinkapa nyt 10 vuotias taikisfani olisi silloin osannut käsitellä niitä ilman että ne repeili.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Mulla on kai yks sellane minkä sai muropaketista mutta se ei ollut ohan tullanen minkälaiseksi te ne kuvailitte, vitsi ku niitä ei enään tule muropaketeissä mä haluisin sellasen.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

Muistan ne! pari taitaa ollakkin.Voisi olla lisää sellaisia, joskus seiskytluvulla muroista tuli muovisia Disneyhahmoja, mulla on Pluto, Mikki, Iines ja joitain muita, hyvä et on säästyny tuolta ajalta.

Vierailija

Hmm..Joskus kauan sitten on saattanut pari tulla. En hirveästi ole Kelloggseja tutkinut. Siinähän on sitten hyvää tietoa, jos ensiesiintymiset ja kaikki.

Vierailija

MillaMagia8 kirjoitti:En omista yhtään, enkä edes tiennyt, että sellaisia onkaan. Jooh, ei meillä kovin usein muroja ole, ja sitä paitsi me säilytetään niitä sellaisessa isossa purnukassa, johon ne mahtuu hyvin. Yhdellä kaverillani taitaa olla niitä aika paljon, suunnilleen 30. Olen lukenut ne kaikki siellä, ja en tietenkään ole pöllinyt niitä sieltä! En muista yhtäkään lehteä ulkoa, mutta jonkun superhyvän tarinan kyllä muistan. Ja kun olin kerran kaupassa, josta minun piti ostaa karkkia illaksi, ja olin jo valinnut pussin, niin arvatkaa mitä! Näin yhden muropaketin jossa luki että: " Sisällä Aku Ankka lehti!! " Meinasin ostaa senkin, mutta minulla ei ollut tarpeeksi rahaa. :s

Se sun kaverisi on varmaan syöny muroja paljon..... Ja en usko että kauheen moni ostaa niitä sen lehden takia vaan murojen. Hyvä kun et ostanut pelkän lehden takia.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat