Kuinka paljon ajastasi kulutat Aku Ankan nettisivuilla?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Niin, eli... Miten paljon olet täällä? Mä oon yleensä aina kun oon koneella mutta en ihan joka päivä ole, ja päivittäin siinä puolisen tuntia. :) Riittää minulle hyvin!

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Noo, mä vietän aikaani täällä kyllä aika vähän. Ei oo mikään ihme, jos tulee viikossa käytyä vain tunnin ajan.

Vierailija

Riippuu päivästä. Lomalla olin parhaimmillaan suunnilleen koko päivän. Koulun alussa olin melkein koko sen ajan, joka jäi koulun jälkeen. Mutta pian se alkaa varmaan mennä siihen suuntaan, että olen 1-2h päivässä...:(

Vierailija

Päivässä noin 1h ja 20 minuuttia. Ja riippuu päivästä myös. Joskus olen kauemmin ja joskus vähemmän aikaa.

Vierailija

Vähintään puoli tuntia arkena, yleensä kyllä kaksi tuntia. Viikonloppuna olen 3-5 h. päivässä. Joka päivä kuitenkin vähän:)

Vierailija

Ennen olin kauemmin, mutta nykyään tällä ei saa kulutettua aikaa niin paljoa, koska uusia keskusteluja putkahtelee niin vähän, joten keskusteluissa ei ole tekemistä.

Vierailija

Kistä ajasta?? Jos tarkoitat siitä ajasta mitä olen koneella, olen melkein kokoajan, en kyllä aina, välillä muuallakin, ja pari välilehteä on aina auki... :D Eli olen täällä noin ½h-2h päivässä, tai sitten en ole ollenkaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat