Tarina-maraton (kaikki mukaan) Ranskan osakilpailu

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Täs siis pitää kirjoittaa mahdollisimman pitkä tarina. Entteriä ei saa käyttää.

Aikaa on viimeiseen iltaan 20.00

Täs on kilpailu kalenteri:

1 Ranska aihe ankanpojat Huom akua ei saa käyttää Päivät 6-7.9

2 Ruotsi aihe hessu päivät 9-10.9

3 Suomi aihe Tarina joka kertoo kun ankat ovat suomessa 11-12.9

4 Italia aihe tarina joka kertoo kun mikki on venetsiassa 14-15.9

5 Usa Aihe Roope vs. Milla 17-18.9

6 Ankkalinna Aihe vapaa 20-22

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

eli siis sä kirjotat mahdollisimman pitkän tarinan aiheesta joka on nyt esim tuola ranskan jäkeen samalla rivillä

Vierailija

Täs esimerkki

Ankanpoikien matka

Eräänä päivänä Tupu Hupu ja Lupu olivat sudenpentu kokouksessa kun hekuulivat että nuusku oli loukkaantunut he joutuivat matkustamaan maapallon toiselle puolelle jottä nuusku nsaatiin kuntoon. Nyt nuusku on kunnossa he saivat tietäöä kunn lääkäri tuli ovelle nyt ankanpojat jatkoivat suden pentu kokousta.

siis tehkää noin mut paljon pidempänä otsikon ja juonen saatte keksiä itse

Vierailija

No okei: Tupu, Hupu ja Lupu olivat menossa sudenpentujen suurkokoukseen Pariisiin. Roope-setä oli luvannut viedä heidät yksityiskoneellaan, jos pojat vastalahjaksi tekisivät uuvuttavan pitkäveteistä konttorityötä Roopen luona. Niinpä he lähtivät. Perillä lentoasemalla joku iso korsto varasti Tupun sudenpentukäsikirjan. Roope ja pojat lähtivät viivana perään, ja tunnistivat konnan yhdeksi Karhukonnaksi valepuvussa, jota muut jo odottivat yliäänisuihkukoneen luona. He näet aikoivat katsoa kaikkitietävästä Sudenpentujen käsikirjasta, mikä olisi paras tapa murtautua vahvaan rahasäiliöön. He olisivatkin ehtineet jo pakoon, ellei Milla Magia olisi tullut väliin. Hän näet halusi käsikirjan tarkistaakseen, miten Roopen ensilantti kannattaisi sulattaa (hän näet uskoi vielä jonain päivänä saavansa sen). Niinpä Milla kaatoi saavillisen posauspommeja konnien niskaan. Karhukoplan huomio herpaantui hetkeksi ja Tupu, Hupu ja Lupu nappasivat käsikirjan. He raahasivat kauhusta pyörtyneen Roopen mukaansa. He piiloutuivat Eiffel -torniin, ja etsivät käsikirjasta keinoa karkottaa Milla ja Karhulan pojat. Kirjassa neuvottiin hätäsavumerkkiohjeet, jolla pojat voisivat kutsua kaikki Ranskan sudenpennut paikalle. He tekivät nopeasti oikeat savumerkit. Kopla ja Milla huomasivat ne myös, mutta liian myöhään. Ranskan sudenpennut rankaisivat heitä kammottavalla pakkotiskaus rangaistuksella. Tupu, Hupu ja Lupu pääsivät kokoukseensa. Sen jälkeen he ja Roope lähtivät kotiin. Sen pituinen se ja loppu hyvin, kaikki hyvin

Vierailija

unssi mies kirjoitti:Täs siis pitää kirjoittaa mahdollisimman pitkä tarina. Entteriä ei saa käyttää.<br />

Aikaa on viimeiseen iltaan 20.00 <br />

Täs on kilpailu kalenteri:<br />

1 Ranska aihe ankanpojat Huom akua ei saa käyttää Päivät 6-7.9<br />

2 Ruotsi aihe hessu päivät 9-10.9 <br />

3 Suomi aihe Tarina joka kertoo kun ankat ovat suomessa 11-12.9<br />

4 Italia aihe tarina joka kertoo kun mikki on venetsiassa 14-15.9<br />

5 Usa Aihe Roope vs. Milla 17-18.9<br />

6 Ankkalinna Aihe vapaa 20-22

Sekavasti sanottu, mutta yksi juttu, enteriä pitää käyttää muuten pitkä teksti on yhtä puuroa. Joten selitys taitaa ollaakin et lue tarinoita vaan mittaat viivottimella pituudet. En osallistu koska oon kipeenä.

Vierailija

Tää on ihan selvästi matkittu Ankkarockin maratonista. Se teki tällätteen aamupäivällä. Siinä vaan piti tehdä pitkä lause.

Vierailija

unssi mies kirjoitti:no oke entteriä saa käytää enkä mä oo matkinu tätä en oo vaan huomannu et on samantapasia

Ai et vai? Olit juuri vastannut kyseiseen aiheeseen, ennen kuin teit tämän. Jonzkuaku, minusta se oli Salwerin tekemä, vai onko Ankkarock myös tehnyt?

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Hei! Maraton oli minun keksintöni ja tuo Ranskan osakilpailu juttu oli törkeää kopiointia!!! Satuitko lordi-rock tietämään, että toisten ideoiden hyödyntämiseen tarvitaan lain mukaan lupa idean kehittäjältä, enkä tietääkseni ole antanut lupaa!!!!

Vierailija

tupu,hupuja lupu ovat kävellyllä julle ankanpään markkinoilla he tapaavatsiellä lauri lokin joka on myymässä itse tekoisia tyynyjä ankanpojat menevät laurin luokse ja sanovat miksi teet työtä vähän ajan kuluttua lauri sanoo: näin roope-setänne ja hän sanoi että saisit palkkaa jos rupeaisisit bisnes-mieheksi ja sitten ajattelin ansaita vähän enemmän ruokaa jaahan vai sellainen tarina mepä lähdemme tästä kotiin kun ankanpojat ovat kotona heitä ärsyttä kun juoksivat tänään roopea karkuun sen pituinen se :D

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

lordi-rock kirjoitti:no oke entteriä saa käytää enkä mä oo matkinu tätä en oo vaan huomannu et on samantapasia

ET HUOMANNUT VAI?? MITEN SITTEN OLET PYSTYNYT TEKEMÄÄN PRIKULLEEN SAMANLAISEN KESKUSTELUN??

Vierailija

Siis täähän on melkeen täydellinen kopio Salwer1 st/:n tekemästä viesti maratonista, varo vaan unssi mies, oon kuullu että vaikka säännöissä ei sanota mitään näistä kopioista niin joutuu jäähylle 5, ja saa porttarin 7.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat