ovatko akkarin uudistuneet sivut vanhoja paremmat?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

minusta vanhat toimivat nopeammin, mutta uusilla sivuilla on pelejä, keskusteluja ja muuta uutta.

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Nämä uudet ovat paljon paremmat. olen käynyt niillä vanhoilla sivuilla, ja ei nekään niin huonot ole. mutta nää (niin kuin jo sanoinkin) on kyllä paljon paremmat!

Vierailija

En tiedä kun en ole käynyt näillä sivuilla ennen uudistusta, mutta tämä keskustelupalsta on kyllä aivan huippujuttu:)! Oli vanhoillakin sivuilla varmasti omat hyvät puolensa, esim. Rosa-nurkka vaikutti kiinnostavalta, mutta uskon että nämä ovat paremmat, pitkälti keskustelujen ansiosta.

Vierailija

mac_aku_ankka kirjoitti:minusta vanhat toimivat nopeammin, mutta uusilla sivuilla on pelejä, keskusteluja ja muuta uutta.

vanhat ovat paremmat kuin uudet paitsi että edellisessä en ollut koskaan rekisteröitynyt mutta nyt on uusia keskusteluja pelejä sun muuta

Vierailija

Kimiiii kirjoitti:Minäpä en osaa sanoa , kun en ole vanhoilla käynyt.

Minäkään en ole vanhoilla sivuilla käynyt.

Vierailija

Vanhat olivat paljon huonommat. Niissä oli mukavaa...aivan, ei oikein mikään. Ja näiden paras uudistus on nämä keskustelu-osiot ehdottomasti! (Todella, tällaisia keskusteluja on monta...)

Vierailija

Vanhat ainakin olivat nopeammat, mutta muuten huonommat. Ja jottei tästä viestistä tulisi liian lyhyt, niin raapustetaan sitten lisääkin. Vanhassa oli tosin kivempi ulkoasu. Mutta kirjautuminen vanhoille sivuille, tuotti raivoa, ainakin minulle. Uudet sivut ovat tottapuhuen superhyvät, käyn täällä joka päivä, ja vanhoilla kävin viime vuonna korkeintaan kerran viikossa. Eihän minulla olisi mitään tekemistä, ellei tätä keskustelupalstaa olisi.

Luulen että monista uudet sivut ovat paremmat, mutta eivät vanhatkaan olleet mitkään huonot. Laatu oli kyllä vanhoissa sivuissa huono, ja epäselvä, toisin kuin täällä toimii kaikki niinkuin pitää.

Mutta ne " Akua huolletaan " jutut kyllä aiheuttaa minuun negatiivisen mielen. Eijei, en tarkoittanut sitä, että se olisi näiden sivujen vika, uskon vain, että nettiyhteys tässä pätkii.

No niin, tämä viesti on jo tarpeeksi pitkä. En keksi enää mitään muuta raapustettavaa, ainakaan tähän aiheeseen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat