Rokkikukot

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

kenellä on molemmat Rokkikukot-kirjat?mulla ei oo mut aion jossain vaiheessa ostaa.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

djlordi kirjoitti:

adz kirjoitti:

djlordi kirjoitti:Ensimmäisen luin mutta en ostanut ja toistakaan tuskin ostan, on niin kallis.

Niin voihan ne lukea muuallakin, mutta keräilijä ei pääse kovin helpolla...

Olishan ne kaikki mukava omistaa, mutta ei raha kasva puissa.

Niin, eikö ole harmillista, vaikka pienenä kaivoin lantin maahan siinä toivossa! :d

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Ei ole kumpaakaan, mutta aion todenäköisesti ostaa ykkösen ja myöhemmin kakkosen. Ei maksa yhtä paljon.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

Juu, en ole vielä hankkinut kumpaakaan,koska ovat niin kalliita. JOTEN käyn lainaamassa niitä aina kirjastosta.Tottahan toki tällaisen muusikon ketaleenkin pitää musiikia lukea...Vaikkakin Aku Ankan muodossa. Ja niin kuin joku äsken mainitsikin, että piirtäjät eivät ole kirkkaimpia tähtiä, HÄLLÄ VÄLIÄ! Itse pidän juuri siitä,kun ei aina tungeta niitä tunnetuimpia,ja annetaan hieman tilaa tuntemattomammille.Ja muutenkaan ei koti kaupungissani ole paikkaa missä niitä mydään.Pitäs lähtee kulkee 50km ettii niitä!.....;)

Vierailija

Tuo rokkikukot ei ollut mun mielestä ainakaan kauheen houkutteleva. Hintaa on lähemmäs 30€ eikä siinä ole kovia kansia. Eivätkä piirtäjätkään oo ainakaan mun mielestä mitenkään kirkkainta kärkeä.

Vierailija

djlordi kirjoitti:Ensimmäisen luin mutta en ostanut ja toistakaan tuskin ostan, on niin kallis.

Niin voihan ne lukea muuallakin, mutta keräilijä ei pääse kovin helpolla...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat