Käykö teille koskaan näin...

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Käykö teille koskaan niin, että kun olette tulossa kirjoittamaan viestejä ja iskeekin säkähäkäpamaus (vai mikä ikinä se onkin) ja tyydytte kirjoittamaan kolme viestiä. Noin käy minulle aika usein. Jos tämä on mielestäsi turha keskustelu niin hauku sydämmesi kyllyydestä tämä keskustelu ja minun ankkaprofiilini ihan lyttyyn.

Sivut

Kommentit (39)

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

the legend of DUCK kirjoitti:

Af1 kirjoitti:

the legend of DUCK kirjoitti:&lt;br /&gt;<br />

Juuri noin minullekkin käy.

&lt;br /&gt;<br />

Oletko koettanut päivitystä, tai tiedätkös miten voi sivun päivittää, yleensä se auttaa.. mullekkin tulee säkäväkäpimauksia sillon tällön... varsinkin kun lainaa viestejä..

Joo, päivittäminen olisikin hyvä idea, mutta minun oma (ja hidas) läppärini on päivitetty ja se toimii. Meidän kodin yhteisen tietokoneen päivitykset ovat jääneet niin ja näin...

Jaa, okei. Muuten hetken aattelin et tarkoitat niitä varvas-kenkiä... läpysköjä... kutsun niitä läppäreiks ;) Kannettava on kannettava.

Vierailija

Yleensä jatkan kirjoittamista sen jälkeen kun olen ladannut sivut uudestaan, tosin joskus ärsyttää kun tulee Säkäväkäpimaus kun on kirjoittanut oikein pitkän viestin eikä saa sitä näkyviin.

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Mary-Kate kirjoitti:Minulla ei ole koskaan käynyt noin. Ilmoita asiasta toimitukselle niin he voivat korjata asian.

Ei sitä noin vain korjata, valitan. Ja muutenkin, olet aika uusi niin sitä ei varmaan vielä ole tullut.

King Henkka
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kyllä tuota tapahtuu niin se vain menee. Palautetta voi pistää toimitukselle näistä vioista, mutta kyllähän toimitus on jo varmasti tietoinen, että nämä sivut näyttävät jonkin verran sitä säkäväkäpimausta. Nimittäin kyllä tästä on ollut keskustelu aika paljon sivujen alusta asti. Valitettavasti on aikoja jolloin otetaan takapakkia ja sitten taas kohti parempaa. On harmi, että kaikkia vikoja ei ole saatu vieläkään korjattua. Tietenkään korjaaminen ei ole aina niin yksiselitteistä, kuin miltä se voi tuntua.

Tietokoneen kunnossa pito todellakin kuitenkin voi edesauttaa asiaa. Mutta niitä säkäväkäpimauksia tulee kyllä muillekin jossain määrin eikä vain yhdelle käyttäjälle.

Ja toki se ärsyttää, jos viesti menee hukkaan, silloin monesti uudelleen kirjoittaessa jää osa ensimmäisen viestin sisällöstä puuttumaan, kun mielenkiinto menee hieman.

---------------

Mutta EI hätää!

Jos, ette tiedä tätä niin tässä kullanarvoinen vinkki miten viestisi ei mene hukkaan, jos tulee säkäväkäpimaus:

- Kun olet kirjoittanut viestisi niin ennen lähettämistä hiiren kanssa menet viestin loppuun ja sitten painat vasemman painikkeen hiirestä pohjaan ja vedät koko viestisi lopusta alkuun hiiri pohjassa.

-Tämän tehtyäsi viestissä kirjaimet näkyvät valkoisella ja pohja sinisellä.

-Sitten missä kohtaa tahansa viestiäsi painat oikeaa hiiren painiketta ja valitset kohdan kopioi.

-Ja sitten, jos haluat sen sinisen pohjan pois niin klikkaat hiirellä vain viestiäsi.

-Lähetä sitten viestisi, ja nyt jos iskee säkäväkäpimaus niin tule takaisin aiheeseen ja nyt saat sitten sen äsken kirjoittamasi viestin takaisin painamalla ctrl ja v nappia samaan aikaan viesti kentässä. Ja näin on palautettu sinun viesti viestikenttään ja et kirjoittanut turhaan. Joskus säkäväkäpimaus iskee monta kertaa, joten jos viestisi on pitkä niin suosittelen tekemään tämän äsken kerrotun uudelleen. Nyt voit painaa lähetä nappia ja viestin kopiointi ei siis vaikuta alkuperäiseen viestiin millään tavalla. Tämä on pitkille viesteille hyvä varotoimi ja itse teen todella pitkien viestin kanssa näin.

Vierailija

Minulla niitä tulee erittäin usein. Nyt on tekeillä se uusi Pulinat-osio, niin saattaapa vaikuttaa. Mozillalla en pysty olemaan täällä ollenkaan. Onneksi sentään Explorerilla.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

King Henkka kirjoitti:Mutta EI hätää!

Jos, ette tiedä tätä niin tässä kullanarvoinen vinkki miten viestisi ei mene hukkaan, jos tulee säkäväkäpimaus:

Kun olet kirjoittanut viestisi niin ennen lähettämistä hiiren kanssa menet viestin loppuun ja sitten painat vasemman painikkeen hiirestä pohjaan ja vedät koko viestisi lopusta alkuun hiiri pohjassa.

-Tämän tehtyäsi viestissä kirjaimet näkyvät valkoisella ja pohja sinisellä.

-Sitten missä kohtaa tahansa viestiäsi painat oikeaa hiiren painiketta ja valitset kohdan kopioi.

-Ja sitten, jos haluat sen sinisen pohjan pois niin klikkaat hiirellä vain viestiäsi.

Tai nopeampi tapa tuohon, ensin tekstialueella painaa ctrl+a (valitse kaikki) ja sitten ctrl+c (kopioi tekstin) ja sitten sen voi liittää painamalla ctrl+v.

Vierailija

Af1 kirjoitti:

julle--ankanpää200 kirjoitti:käy monesti

<p />

Ei mun lempi-hommaa muistutella näistä, isot alkukirjaimet ja pisteet puuttuu, kaksi sanaa vain, ja "lause" ei sisällä oikeastaan mitään, esimerkiksi voisi perustella, ei pahalla, älä ota tätä loukkaavasti.

Mitä väliä, jos joku ei kirjoita oikein, pääasia on , että tietää mitä toinen tarkoittaa! Tämäkin keskustelu on tehty sitä varten, että keskustellaan keskustelun aiheesta, ei muistuteta toisten kirjoitusvirheistä. Ei täällä millään äikäntunnilla olla, vaan keskustelemassa Aku Ankkaan liittyvistä aiheista. Ja jos et edes tykkää muistutella, niin miksi muistuttelet! Ei millään pahalla, mutta ei tässä ole mitään järkeä ja kaikenlisäksi LIIAN monet kirjoittaa tälläisiä: piste puuttuu, muista isot alkukirjaimet jne.

Kirjoitan tämän vain, koska tälläisiä on liikaa ja niissä ei ole järkeä. Ei kyllä tämä minunkaan viestini asiaa koske, mutta ei voi mitään!

Vierailija

Af1 kirjoitti:

aku fani kirjoitti:Aina välillä käy niitä &#034;säkäväkävimpauksia&#034;

<br />

Totta, ne on ärsyttäviä.<br />

<p />

salama kirjoitti:Mulle tulee joskus,kun kirjotan eikä ne sen jälkeen tuu näkyviin.

<br />

<br />

Juu.. mullekin käy niin, ja jos kirjoittaa suurin piirtein samaan aikaan toisen kanssa, niin viimeksi lähettäneen viesti menee toisen taakse eikä kukaan huomaa sitä.. ärsyttävää...

Muistuttelet kokoajan muiden kirjoitusvirheistä, etkä huomaa korjata ensin omiasi, suurinpiirtein kirjoitetaan yhteen, ei suurin piirtein. Ei millään pahalla.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat