Ankalliskirjastot

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

(Olen pahoillani jos tällainen keskustelu on jo)Eli mikä on sinun lempi Ankalliskirjasto? Mikä tarina on siinä paras? Miksi se on lempi ankalliskirjastosi?

Kommentit (13)

Vierailija

Mulla on 1,3,5,6,7 ja 8. Aloin Heinäkuussa kerään noita ja nyt puuttuu enää 2 ja 4. Paras on ehkä 7, siinä on mahtavia 10-sivuisia sekä pidemmät tarinat Aku Ankka ja Zombi sekä Vanhan linnan Salaisuus. Kirjan tarinoista suurin osa on tehty 40-luvulla, myös sen takia se on paras koska tykkään eniten Barksin 40-luvun piirrosjäljestä.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Joo, minä omistan numerot 1 (2.painos), 2 (2.painos), 3 (1.painos), 5 (1.painos), 7 (1.painos), en osaa sanoa, mikä noista on paras, mutta ainakin numero 7 on todella hyvä.

Vierailija

Minä en valitettavasti omista yhtään niistä. Haluaisin kyllä omistaa, mutta niin vain on. Elikkäs no comments.

Vierailija

Minulla on tuo kummajaisia ja kuu-ukkoja ja aku setä, kissa ja koira. Ensiksi sanottu on parempi koska siinä on Barksin hyvä sarja missä on niitä palleroita jotka osaavat puhua. (en nyt muista nimeä)

Vierailija

Paras on mielestäni Ankalliskirjasto 7 Kolme rohkeaa miestä, koska siinä on minun lempitarina Vanhan linnan salaisuus.

Vierailija

Mulla ei oo vielä, mutta saan kohta 3 ja 6. Ne on varmaan jotain kakkos tai kolmospainoksii, mutta mulla ei oo välii mitä painoksii ne on. Mulle olennaista on vain hinta. Ja akkarin nettisivuilta voi tilata halvalla, mutta ne on ikävä kyllä tilattu kohta loppuun, ainakin se ykkönen. Ostan sen jos se tulee taas myyntiin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat