Roope ankan elämä ja teot

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Ootteko lukenu Roope ankan elämä ja teot-kirjat? Jos ootte mikä oli paras tarina (kummastakin) ? Mun on ainakin öö... en tiedä mikä on paras tarina kun kaikki on niin hyviä!

Sivut

Kommentit (18)

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Olen varsin samaa mieltä Donald-91:den kanssa. Minustakin kaikki elämä ja teot sarjat ovat äärimmäisen hyviä (kuin myös Rosan loputkin sarjat;)). Parasta en tiedä, koska äärimmäisen hyviä tarinoita on hiukan hankala vertailla. Ja huikea kokonaisuus tämä todella on. Omastin kummatkin kirjaset.

Vierailija

Siitä on aikaa, kun olen viimeksi lukenut RAET 1:sen. Kuitenkin eilen lähti tilaus näistä molemmista kirjoista näiltä nettisivuilta.

Vierailija

Tästä aiheesta on ollut tosi monta keskustelua joten oisit voinut krijoittaa vanhhankin. Any way Mulla on molemmat kirjat ja ne on tosi hyviä. Ykkönen on ehkä parempi, paras tarina siitä on Klondiken keisari. Kakkosesta paras on Culebran liikenero.

Vierailija

Siitä nyt ei päästä mihinkään, että Don Rosa on loistava Aku Ankka tekijä. Roope Ankan elämä ja teot-kirjat kuuluvat lempi Ankka kirjoihini. Tarinat ovat yksinkin hyviä, mutta yhdessä ne muodostavat hienon kertomuksen Roope Ankan lapsivuosista maailman rikkaimmaksi ankaksi. Don Rosan muutkin kovakantiset ovat hyviä. Minulla on ne kaikki.

Vierailija

Olen lukenut vain ykköskirjan, mutta se oli mainio. Kunpa löytäisin kirjastosta kakkosen, että saisin senkin luettua.

Vierailija

Minusta Joka Ikinen Tarina on todella valovoimainen, upea ja mielenkiintoinen. Roope Ankan Elämä ja Teot on Minun lemppari kirjani. Se on vaan niin hyvä. Don rosa on ylittänyt itsensä täydellisesti sitä tehtäessään.

Vierailija

Olen lukenut ensimmäisen osan, toista en vielä. Vaikea sanoa sitä parasta tarinaa... ääh, pakko sanoa, kaikki ovat melko yhtä hyviä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat