Mikä on paras lukemasi tarina?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mun on ainakin kaikki Don Rosan roope-seikkailut

Kommentit (7)

Vierailija

Don Rosan tarinat ovat aina olleet lemppareitani. Mutta minulla on se ongelma, että kun mielestäni kaikki Rosan tarinat ovat niin hyviä, että en osaa päättää parasta. Eli vastaukseni on: kaikki Rosan tarinat.

Vierailija

Akuhullu97 kirjoitti:No, tässä minun TOP 3:<br />

<br />

1. Takaisin Klondikeen, Carl Barks (Mainio piirrosjälki ja opettavainen ja hyvä juoni)<br />

2. Kultainen kypärä, Carl Barks (Tämä mainio tarina, taitaa olla vuodelta -55 on Barksin toiseksi paras, hieno käsikirjoitus ja hyvät piirrokset ovat avain toiseen sijaan)<br />

3. Aku Ankka ja zombi (Tämä pitkä seikkailutarina on aina lukeutunut suosikkeihini. Mainio tarina kertakaikkiaan!)

Kultainen Kypärä on muuten vuodelta 1952.

Vierailija

Mun suosikkeja on Barksilta: Kultainen Kypärä, Vanhan Linnan Salaisuus, Takaisin Klondikeen, Kilpapurjehdus Etelämerelle... ja monet muut joita en kuitenkaan luettele. Rosalta parhaita on esim.: Sammon Salaisuus, Culebran liikenero, Klondiken Keisari ja Takaisin Xanaduun.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

No, tässä minun TOP 3:

1. Takaisin Klondikeen, Carl Barks (Mainio piirrosjälki ja opettavainen ja hyvä juoni)

2. Kultainen kypärä, Carl Barks (Tämä mainio tarina, taitaa olla vuodelta -55 on Barksin toiseksi paras, hieno käsikirjoitus ja hyvät piirrokset ovat avain toiseen sijaan)

3. Aku Ankka ja zombi (Tämä pitkä seikkailutarina on aina lukeutunut suosikkeihini. Mainio tarina kertakaikkiaan!)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat