Apua Ankoille!

Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Viime aikoina on tullut tietoon että joukko roistoja on karannut vankilasta, kuten: Milla, Karhukopla, Musta Pekka, Karvakatti ja Mustakaapu. He aikovat pitää yhtä, ja aikovat ensimmääisenä hyökätä Roopen Rahasäiliöön, Roope saa siitä vihiä, ja laittaa kaikki turvajärjestelmät päälle, ja joka vartijan vahtimaan ovia ja ikkunoita. Miten Sinä auttaisit Roopea? Kerro lyhyt tarina, ja sitten kun ollaan saatu tarpeeksi vastauksia, luen ne ja vaihdan aihetta. Ei aika-rajaa.

Kommentit (8)

Vierailija

No roope ainaki vois kutsuu akun ja pojat sit et pelle tekis tuli terät turva laitteet ja laittaa kupolin raha säiliön ympärille

siin oli mun vihje.

Vierailija

Ahaa...

No kaippa Roope ensiksi kai laittasi kaikki turvalaitteet päälle, soittaisi Akun ja pojat paikalle, ja he voittaisivat ne, ja, ja...ööh, mikähän tarina tuo oli... :^)

Vierailija

Af1 kirjoitti:Viime aikoina on tullut tietoon että joukko roistoja on karannut vankilasta, kuten: Milla, Karhukopla, Musta Pekka, Karvakatti ja Mustakaapu. He aikovat pitää yhtä, ja aikovat ensimmääisenä hyökätä Roopen Rahasäiliöön, Roope saa siitä vihiä, ja laittaa kaikki turvajärjestelmät päälle, ja joka vartijan vahtimaan ovia ja ikkunoita. Miten Sinä auttaisit Roopea? Kerro lyhyt tarina, ja sitten kun ollaan saatu tarpeeksi vastauksia, luen ne ja vaihdan aihetta. Ei aika-rajaa.

Kas kas Af1:kin on tullut nettisivuille.

Vierailija

Heh, en lukenut viestiäsi kunnolla Af... :^) Noo, kaippa minä voisin tähyllä siellä, mitä mitäkin aikoo, ja kertoa siitä... :D (tuokaan ei ole tarina)

Vierailija

Pitääkö tässä kirjoittaa tarina, vaiko antaa vinkki siitä mitä Roopen kannattaisi tehdä. En ihan ymmärtänyt...:D

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Sami-96 kirjoitti:Heh, en lukenut viestiäsi kunnolla Af... :^) Noo, kaippa minä voisin tähyllä siellä, mitä mitäkin aikoo, ja kertoa siitä... :D (tuokaan ei ole tarina)

Tarinaa...

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Hanhihannu kirjoitti:Pitääkö tässä kirjoittaa tarina, vaiko antaa vinkki siitä mitä Roopen kannattaisi tehdä. En ihan ymmärtänyt...:D

Sellanen parin rivin pituinen vihje..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat