Mahdoton kysymys Aku Ankasta.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Jos osaat vastata tähän niin olet aika iso ankka fani:Montako Aku Ankka tarinaa on julkaistu Suomen lehdessä vuodesta 1951-2008 mennessä. Arvatkaa, se joka saa lähimmäksi on Suurin Ankkahullu maailmassa, itse päättelen sen olevan 5 milj. (Huom. Aion laskea ne omalla matikka-päälläni.)

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

Muistakaa että jatkosarjat lasketaan vain kerran ja akkarin alkuaikoina ei tullut läheskään 52 numeroa vuodessa, monet tarinat on julkaistu monta kertaa. . Tarkaa lukua on varmaan aika mahdoton laskea

Vierailija

D.F.D fani kirjoitti:

Öö... tämä saattaa kuulostaa aika hullulta mutta ihan omassa päässäni minä sen laskin. Olen nääs aika kova matikka-nero, koulun paras ja olen voittanut 6 kertaa eli sen verran kun olen ala-asteella ollut, joka kerta yli 100 pistettä. Ja tämä on totta.

Hehheh. Tuo on täydellistä bluffia. Joo ihan varmaan pystyt laskemaan 450 kertaa 4 + 4 kertaa 2110 alle kahdessa minuutissa. Ei tuota usko Erkkikään. Olisit voinut tehdä valheestasi edes uskottavan.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ankkahirmu kirjoitti:

D.F.D fani kirjoitti:<br />

Öö... tämä saattaa kuulostaa aika hullulta mutta ihan omassa päässäni minä sen laskin. Olen nääs aika kova matikka-nero, koulun paras ja olen voittanut 6 kertaa eli sen verran kun olen ala-asteella ollut, joka kerta yli 100 pistettä. Ja tämä on totta.

<br />

Hehheh. Tuo on täydellistä bluffia. Joo ihan varmaan pystyt laskemaan 450 kertaa 4 + 4 kertaa 2110 alle kahdessa minuutissa. Ei tuota usko Erkkikään. Olisit voinut tehdä valheestasi edes uskottavan.

Niin...Kyllähän sen joku voi laskeakin...

Vierailija

Jotain 12 000 vois olla aika lähellä, koska jos yhdessä lehdessä on keskimäärin 4 tarinaa ja vuodessa ilmestyy usein 52 lehteä niin 52*4=208 ja vuodet 1951-2008 on 57 vuotta joten 57*208=11 856.

:D

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

D.F.D fani kirjoitti:

djlordi kirjoitti:

D.F.D fani kirjoitti:Laskin ja päädyin tulokseen 11805.

Kestikö kauan? :D

alle 2 min.:D

Jaa laskit sen taskulaskimella tms...

Vierailija

djlordi kirjoitti:

D.F.D fani kirjoitti:

djlordi kirjoitti:

D.F.D fani kirjoitti:Laskin ja päädyin tulokseen 11805.

Kestikö kauan? :D

alle 2 min.:D

Jaa laskit sen taskulaskimella tms...

Vierailija

Duke Duck kirjoitti:Muistakaa että jatkosarjat lasketaan vain kerran ja akkarin alkuaikoina ei tullut läheskään 52 numeroa vuodessa, monet tarinat on julkaistu monta kertaa. . Tarkaa lukua on varmaan aika mahdoton laskea

Ai niin, kiitos muistutuksesta, vaihdan vastauksen 11000.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat