monta taskaria omistatte?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

minä omistan jotain 23 ei kovin iso määrä mut akuja kumminkin!

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Näitä keskusteluita on ollut kymmenentuhatta! Mutta vastaan silti, että... äbäbäbä, kuinkas paljon niitä onkaan..? Voioivoivoivoivoi! En viitsi edes laskea niitä. Mutta nehän näkee niiden kansista. Hmmmmm... näitähän on enemmän kuin muistinkaan! Omistan kaikki Suomen taskarit! Wohoo! Koko elämäni tavoite! Sitten jos musta tulee vielä malli, niin kaikki unelmani ovat totta! Ja omistan teemat, ja minitaskarit! Hei oikeesti, luulin, ettei tämä toteutuisi koskaan!

Vierailija

Ankkarock kirjoitti:Omistan kaikki koko Suomen taskarit ja kaikki teemat ja kaikki erikoisnumerot ja kaikki minarit ja omistan 245 Ruotsalaista taskukirjaa!!<br />

(Vielä sinä ne saat akuhullu! Olen varma. Olet innokas niin tottakai sinä ne saat. Marko Leppälä aloitti keräämisen 11 vuotiaana ja sinä olet alottanut ennemmin. )<br />

PS. Viellös mää nee kaikkii julkkassut saann. Uskoppas mua! M uhahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Öitä kaikille.

vai niin että kaikki suomen taskarit!! mulla niitä on 60 jotain ei niinkään paljon mutta silti 60 on iso luku siinähän on vankka kuutonen ja pyöreä nolla.

Vierailija

mun kummi omistaa yli 100 mut ei se enää niitä lue paljon kun se on jo aikuinen eikä se ees kerkeiskään lukea niitä. :)

Vierailija

Voii omistan niin paljon, etten jaksa edes laskea niitä kaikkia. Taitaa olla 70-120, jotan siltä väliltä. Kaikki lojuvat tuolla varastossa, joskus ne voisi sieltä kaivaa..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat