mielipidekysymys

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

pitäisikö teidän mielestänne olla lisää pelejä aku ankan sivuilla tai pitäisikö teidän mielestänne olla vähän niinku mesenger eli valitsee jonkun jonka kanssa keskustelee kahdestaan

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

Yksityisviestit olisivat kivoja, mutta enpä mitään Messengeriä kaipaisi. Mutta uudet pelit olisivat ihan hauskoja.

King Henkka
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ei todellakaan mitään messengeriä. Minulle riittäisi siinä kohtaa nämä sivut, jos tuommoinen tulisi. On kyllä ihme miksei se messengeri riitä sellaisenaan ja Akun sivut tälläisenään. Sama on muissakin sivustoissa, liikaa pitäisi sotkea eri sivujen ominaisuuksia. Jokainen, kun on erilainen on eri sivuilla mukava käydäkin.

Niin ja yksityisviestit ja kaksinkeskustelut eivät käy syystä, että ylläpito haluaa tarkkailla jokaisen viestin mitä tänne pistetään. Ja näin kaksinkeskustelussa ei olisi mahdollista toimia, joten sitä ei voisi edes siitä syystä tulla.

Joitain kunnolla tehtyjä pelejä toki voisi tulla lisää, mutta näistä "haluatko lisää pelejä" on ollut jo niin monen monituista kertaa juttua, että niistä ei tarvitse enään tehdä uutta keskustelua.

Vierailija

djlordi kirjoitti:

Yu-Gi-Oh! kirjoitti:Minä haluaisin ainakin tänne paljon enemmän pelejä!

Samoin, mutta ei todellakaan mitään messengeriä.

minä halu aisin mesengerin

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Ei mitään messingeriä mutta yksityisviestit ovat ehdoton.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

djlordi kirjoitti:

Mesengeristä ei olisi mitään haittaa ja jos sinä et haluaisi tätä mahdollisuutta käyttää niin mikäs sitten.

Vierailija

Taikisfani kirjoitti:Ei mitään messingeriä mutta yksityisviestit ovat ehdoton.

Nyt et taida tietää mikä on messenger. se on tavallaan yksityisviestikone jolla voidaan lähettää nitä himputin yksityisviestejä!

Vierailija

Tännehän tulee tuo "Pulinat" osio joten se on yksi hyvä juttu. Jonkinlainen chatkin voisi olla, niin ei nämä foorumit tahriintuisi sillä.

Vierailija

vanillaninja kirjoitti:

djlordi kirjoitti:

minä halu aisin mesengerin

anteeksi haluaisin

Vierailija

the legend of DUCK kirjoitti:

Taikisfani kirjoitti:Ei mitään messingeriä mutta yksityisviestit ovat ehdoton.

Nyt et taida tietää mikä on messenger. se on tavallaan yksityisviestikone jolla voidaan lähettää nitä himputin yksityisviestejä!

tiedän mikä mesenger on ja pidän sitä aina tietokoneella ollessani päällä mutta ettekö te pidä mesengeristä???

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat