voisko

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

voisko olla sellanen keskustelu foorumi missä vois keskustella mistä vaan

Sivut

Kommentit (18)

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

MillaMagia8 kirjoitti:Sellainen tulee! Ja eikä se tyhjänä pysy! Täynnä kuitenkin: Mikä on sinun kännykkäsi merkki?? tai sitten: Voivoi! Kaulakoru meni pölynimuriin, ja muuta roskaa.

Just niin mutta kai siinä jotakin hyviäin puolia on. Turhat chattailijat painukoon sinne. Kunnon ankkafanit jääköön tänne!

Ei toimitus ihan turhaan sellaista ala kuitenkaan tekemään mutta itsehän osa meistä toivoi sellaista.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

MillaMagia8 kirjoitti:Sellainen tulee! Ja eikä se tyhjänä pysy! Täynnä kuitenkin: Mikä on sinun kännykkäsi merkki?? tai sitten: Voivoi! Kaulakoru meni pölynimuriin, ja muuta roskaa.

juri niin

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:Sellainen on tulossa, siis Pulinat-keskustelualue, se on minusta hyvä ja huono asia... :^/

Olen samaa mieltä siinä on hyvät ja huonot puolensa..

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kääk!!! Sellainen on tulossa, jos et sitä vielä tietänyt. Lue toimituksen blogista tarkemmat tiedot jos haluat! Mielestäni se ei ole ihan paras idea, sillä silloin tämän sivuston alkuperäinen tarkoitus heikkenee, ja tällä alueella käynti vähenee.

Vierailija

minä muuten olen se sama sameli joka ennen oli muistatko minut Akuhullu97 muute sinä olet minun mielestäni syyskuun paras kirjoittaja

Vierailija

Sellainen tulee! Ja eikä se tyhjänä pysy! Täynnä kuitenkin: Mikä on sinun kännykkäsi merkki?? tai sitten: Voivoi! Kaulakoru meni pölynimuriin, ja muuta roskaa.

Vierailija

vanillaninja kirjoitti:

Mary-Kate kirjoitti:

vanillaninja kirjoitti:minä muuten olen se sama sameli joka ennen oli muistatko minut Akuhullu97 muute sinä olet minun mielestäni syyskuun paras kirjoittaja

&lt;br /&gt;<br />

Minä ainakin muistan sinut. :)

kivaa että joku muistaa minä jouduin rekisteröitymään toisella osoitteella koska vanha ei jostain syystä toiminut

ai niin salasana ei toiminut vaikka kuinka otin uusia salasanoja se ei toiminut nyt kun minulla on toinen sähköposti voin olla täällä taas

Vierailija

vanillaninja kirjoitti:minä muuten olen se sama sameli joka ennen oli muistatko minut Akuhullu97 muute sinä olet minun mielestäni syyskuun paras kirjoittaja

Vierailija

Aika veikeä ilmaisu mutta oikea.

Vierailija

Mary-Kate kirjoitti:

<br />

kivaa että joku muistaa minä jouduin rekisteröitymään toisella osoitteella koska vanha ei jostain syystä toiminut

Vierailija

Tuota minäkin pelkään. En ole lainkaan iloinen uuden foorumin tulosta.

Vierailija

No, itse en ole huomannut tuota blogikirjoitusta, en ollut viikonloppuna täällä, joten en ole näköjäään vielä kärryillä... No, hyvät ja huonot puolet. Toisaalta keskusteluaiheet ovat jo niin kuolleita, että on hyvä saada jotain piristystä, tavallaan Nettisivut-osiosta on tullut Sekalaiset, ja on hyvä saada järjestystä. Toisaalta pulistaan muustakin kuin ankoista ja näistä sivuissta, joten muut ei-niin-ankistit voi alkaa hengailemaan siellä ja spämmimään muitakin keskusteluita. Njaa...

JK. Siis millä kannalla itse olet, kun ensimmäisessä viestissä kysyt, voisiko sellainen olla ja kuitenkin yhdyt MillaMagia8n mielipiteeseen??

Vierailija

Tukedi kirjoitti:

<br />

Tuota minäkin pelkään. En ole lainkaan iloinen uuden foorumin tulosta.

niin juuri voi apua

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat