Huhhuh! En päässyt tänne viikkoon!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli yritin joka päivä kirjautua profiililleni. Ei onnistunut! Mistä tämä johtuu?! Voiko joku vastata?

Sivut

Kommentit (94)

Vierailija

Mulleki tuli koko ajan säkäväkäpimaus kun vaihdoin sivua, onneks se meni pois ku latas sivun uusiks. Mut kyl se aika ärsyttävää oli ku piti aina kui vaihto sivuu ladata se 2 kertaa.

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

COMMANDO kirjoitti:pääsin just jäähyltä ja oli aika ärsyttävää. pituus oli 1 kuukausi

COMMANDO is back! Jippii! Vihdoi olet palannut olikin jo ikävä ja ihmetelin että missä olet ollut! Jessss! Tervetuloa vain takaisin! Kertoisitko ainakin minulle miksi jouduit jäähylle kamu?

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

Mary-Kate kirjoitti:

Aleksi MacAnkkahullu 010898 kirjoitti:Eli yritin joka päivä kirjautua profiililleni. Ei onnistunut! Mistä tämä johtuu?! Voiko joku vastata?

<br />

Oletko ilmoittanut asiasta toimitukselle? Se kannattaisi, jos olisin sinä niin ilmoittaisin, koska silloin ongelma saataisiin korjattua.<br />

<br />

Ps. Voisiko joku selittää, mikä on nuo "Ruotsalaiset sivut?" Kun jotkut täällä sanovat, että "Eksyin Ruotsin sivuille", niin en oikein tajua... Vähä-älyinen kun olen.

samoin

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Hellurei!! Vince is back. :)

Toivottavasti ette unohtaneet mua. Mäkään en päässyt yli kuukauteen tänne, mutta syynä oli se, että mulla oli muuta tekemistä. Mutta... nyt mä yritän olla säännöllisesti täällä taas.

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

JO€ POIKA $INGAPOR€$TA kirjoitti:

Aleksi MacAnkkahullu 010898 kirjoitti:Eli yritin joka päivä kirjautua profiililleni. Ei onnistunut! Mistä tämä johtuu?! Voiko joku vastata?

Olitko kenties jäähyllä?

En usko.

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Äänestin sinua syyskuun kivoimmaksi käyttäjäksi ja olet yhä top listallani 1 st eli oikeastaan paljon mikään ei ole muuttunut,mutta tulee sellainen uusi "pulinat" sivu ja... voisin selittää vaikka kaiken!

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

Mulla ei ole ollut mitään kirjautumisongelmia. Ne voi ehkä johtua siitä, että olette olleet asiattomia, minä en ole ollut asiaton. Tai sitten vika on teidän netissänne...

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Kivaa olla täällä kun näkee tuon tutun lämpimän profiilikuvan! Aina kun näen sen niin ajattelen että olet tullut takaisin, mutta sitten se onkin vain lihisankka tai joku muu. Mitä teit kun jouduit jäähylle?

- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

Täh??? Nytkö tänne pääsee? Näköjään. Luulin, että Aku huolletaan niin kauan, että tulee "pulinat" osio.

Vierailija

MaD kirjoitti:Sama ongelma minulla. Aina tuli säkävimpaus, kun yritin keskustellla.

Hihhei, Mad on taas palannut! Itselleni tuli tuossa noin 5 päivää sitten säkäväkiä, enkä päässyt keskusteluihin. Kirjautuminen kuitenkin onnistui.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat