(34a022e8-4254-43d6-ab63-38be4152ca55) - 34a022e8-4254-43d6-ab63-38be4152ca55

Vierailija

This thread contains comments for topic "34a022e8-4254-43d6-ab63-38be4152ca55" (id=34a022e8-4254-43d6-ab63-38be4152ca55) which can be found in the [XXXX] portal.

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Jes!Murry tuli!No,alotetaanpa arvostelut.Vicarin tarina luonnollisesti todella hyvä.Sille pisteitä ropisi 9,2.Murry ylsi suunnilleen samaan tasoon Vicarin kanssa.Pisteitä Murrylle tuli 9,1.Sitten tuli Bernado ja Hiawatha!Se oli karmeaa luettavaa!Pisteitä vaan 4,3.Motan tarina oli yllättävän hyvä!Sille arvosana 8,5.Ja sitten Petrossikin löi Bernadon!Yksisivuiselle tarinalle pisteitä 5,7

Vierailija

Teette loistavia nimiväännöksiä. Parhaat nimiväännökset lukee aina parhaiten akuankasta. parhaimpia ovat muunmuassa: Teräspekoni, Ami Nassikka ja James Pöntti jne..

Vierailija

Teillä on kyllä hauskoja nimiväännöksiä aina kehitetty... Mm. Donald Inho ja monia muita hyviä. Odotan jo innolla huomista lehteä...

Vierailija

Minäkin pidän nimiväännöksistä, mutta en välttämättä tunnista "oikeata" ihmistä siitä, Ladonnan tunnistin sentään aika äskeittäin olleessa lehdessä.

Vierailija

Minusta nimiväännökset ovat aika hauskoja, esim: James Pontti tai Ankkildo.En olisi uskonut että toimitus osaa tehdä niin hauskoja nimiväännöksiä.

Vierailija

Heh, minä olen melkein aina saanut, edes jonkin laisen tolkun, mitä yritätte kertoa...Kaikki versiot James Bondista on ollut hyviä, Nigthvis = yö vissy, Arja Koriseva = Tarja Horiseva...heh...Franz Shubralent = Suu Pertti... Heheh, teillä on mukava ja täyteliäs mielikuvitus siellä toimituksessa... :D

Vierailija

Kyllä nuo nimiväännökset ovat metkoja! Itse en ole tosin hyvä keksimään niitä... Tuo ylläoleva kuva Hessuista on hauska.

Vierailija

Olen nähnytkin joissain kohdissa tv ohjelmista tuttuja hahmoja joilla on LÄHES sama nimi ja se on aina kiinnostavaa!

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat