Aku Ankan Taskukirja - 345

Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Omistatko kyseisen julkaisun? Itse en vielä. Torstaina sen käyn ostamassa 10-Kioskilta tai Siwasta. Näkemiin!

Sivut

Kommentit (45)

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Omasta mielestäni kyseinen taskukirja on tosi hyvä. Taikaviitan salaisuus paljastui Tupulle Hupulle ja Lupulle, mutta se olikin vain..

No enempää en kerro, että niillä jotka sitä eivät vielä ole hankkineet olisi jotain jännitystä. No sanon vain että vuoden paras taskari ylivoimaisesti! Ostakaa se nääs kannattaa!!

Vierailija

Onko uusi piirtäjä tullut esiin? Kaipa. Heh, onko se noin tärkeää, että ei saa olla naarmuja ja sormenjälkiä? No minä ainakin otan aina hyväkuntoisimman. Usein jäljellä on kuitenkin vain yksi, joten pakko se on ostaa, jos on niin hulluna Taskukirjoihin. En ole vielä hankkinut sitä uusinta, kun ei ole kaupassa tullut käytyä, vaikka kyllä pitäisi. Hankin sen varmaankin ensiviikolla. Laitanpa sitten kommentteja.

Vierailija

Onko se jo tullut jossain kauppoihin? Ainakaan minun kotikylälläni sitä ei vielä taida olla. Aion kyllä ostaa kyseisen Taskarin heti kun löydän.

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Ankkasivun Kirjastosta tuo julkaisu kyllä löytyy.

Ja ilmestymiskalenterin mukaan 9.9.08 ilmestyy Taskukirja 345 Tähtihetki. Mutta eihän mikään ole varmaa. Jos saan lisää tietoa tästä niin tulen sitten ilmoittamaan tänne keskusteluun sen. Lykkyä tykö!

Vierailija

Ankkarock kirjoitti:Omistatko kyseisen julkaisun? Itse en vielä. Torstaina sen käyn ostamassa 10-Kioskilta tai Siwasta. Näkemiin!

en mäkään.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat