Mikä on hauskin peli aku ankan sivuilla?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

hauskin peli on karhukoplan trampoliinipuhallus

Kommentit (10)

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:Varmaan... Urheiluvisa, Ankallisvisa, Kuolemattomat kuplat ja mitäs niitä nyt on... Eivätköhän ne ole tuossa. Kysymystyyppiset pelit ovat parhaita.

minusta kyselyt ja visailut on parhaita

Vierailija

Näillä sivuilla ei mielestäni ole yhtään kovin hauskaa/hyvää peliä, mutta paras on ehkä Ankallisvisa. Näitä(kin) keskusteluja alkaa jo olla hieman liikaa.

Vierailija

riitta hanhi 1 kirjoitti:hauskin peli on karhukoplan trampoliinipuhallus

Kuolemattomat kuplat on paras Mul on samanlainen profiilikuva kun sulla XD Muuten tiesitkö että akupediaankirjotetaan vaan ankoista ja muista sellasista mutta ei marsuista (ei pahalla mutta älä jatka niin :) )

Vierailija

Tukedi kirjoitti:Näillä sivuilla ei mielestäni ole yhtään kovin hauskaa/hyvää peliä, mutta paras on ehkä Ankallisvisa. Näitä(kin) keskusteluja alkaa jo olla hieman liikaa.

Olen samaa mieltä..

Vierailija

Ankallisvisa on ehkä paras, muuta jos Akkaridekkaritkin käy niin sitten ne. Onko teillä ollut ongelmia Hessun hahmovisassa kun kuvista paljastuu Neiti Näpsä? Minulla kone ei hyväksy ollenkaan ä-kirjaimia (eikä muitakaan ääkkösiä) joten en voi ikinä päästä sitä kuvaa kunnolla "läpi".

Vierailija

Minun mielestäni kaikki pelit ovat ihan hyviä, mutta ehkä Karhukoplan Trampoliinipuhallus olisi hauskin, jos siinä ei olisi bugeja. Ankallisvisa, Tunnista piirtäjä, Kuolemattomat Kuplat sekä Hessun Hahmovisa ovat aika helppoja vaikeallakin tasolla, mutta esimerkiksi Hessun -Superkuvapähkinä on vaikealla tasolla jo aika haastava.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat