miksi jotkut tekevät näin?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

olen katsonut profiileja ja nähnyt että jotkut luovat vain nimen eikä tee mitään miksi?

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

niin voivat ne unohtaakin sen profiilin mutta minä aloitin jo heti mitallin keräämisen tuo ei varmaan selviä koskaan mistä se johtuu mutta mitä siitä voi tähän vastata minä uskon että se voi selvitä pian tai joskus myöhemmin sitä minä olen ihmetellyt sitä asiaa minua se kiinnostaa lisää kommentteja!!:)

Vierailija

hmm... jos ne vaikka pelaa pelejä tai jotain? Tai sitte vaan rekisteröityy ja ei jaksa tehä mitään... nooh. Mutta ketä kiinnostaa? :D ei pahalla juu

Vierailija

Kaikki eivät vain jaksa nähdä vaivaa tehdäkseen kunnon profiilin. Ja lisäksi täällä on varmaan puolet käyttäjistä sellaisia, jotka käyvät täällä vain kerran ja unohtavat sen jälkeen koko jutun.

Vierailija

Niku Kipittäjä kirjoitti:Kaikki eivät vain jaksa nähdä vaivaa tehdäkseen kunnon profiilin. Ja lisäksi täällä on varmaan puolet käyttäjistä sellaisia, jotka käyvät täällä vain kerran ja unohtavat sen jälkeen koko jutun.

No tota just tarkotin. Minulla vain ei ole lahjoja tuota... kirjottaa noin selvästi :D

Vierailija

D.F.D fani kirjoitti:Olen huomannut saman, esim.a profiili tai a`` profiili.

Jep ja lisäksi luin että sielä on ankkarockin sisko niminen henkilö.

Vierailija

cAkkU kirjoitti:

Niku Kipittäjä kirjoitti:Kaikki eivät vain jaksa nähdä vaivaa tehdäkseen kunnon profiilin. Ja lisäksi täällä on varmaan puolet käyttäjistä sellaisia, jotka käyvät täällä vain kerran ja unohtavat sen jälkeen koko jutun.

No tota just tarkotin. Minulla vain ei ole lahjoja tuota... kirjottaa noin selvästi :D

Kirjoitanko minä vai niin selkeästi? Kiitos:)!

Vierailija

En tiedä. Ja en kyllä usko, että he ne jotkut tekevät niitä siksi, että voisivat kirjoittaa keskusteluun. Ehei, ehei, he tekevät niitä vain huvikseen, tyhmiä kun luutavasti ovat. Ja hei, kaikki tosikot, älkää ottako minun puheitani vakavasti, vaikka olen itsekin tosikko! :p

Vierailija

MillaMagia8 kirjoitti:En tiedä. Ja en kyllä usko, että he ne jotkut tekevät niitä siksi, että voisivat kirjoittaa keskusteluun. Ehei, ehei, he tekevät niitä vain huvikseen, tyhmiä kun luutavasti ovat. Ja hei, kaikki tosikot, älkää ottako minun puheitani vakavasti, vaikka olen itsekin tosikko! :p

Hääääh? Miksi mulla näkyy toi otsikko jonakin MIIKSSIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII: tänä? Tyhmä kone, oletko taas vaihteeksi rikki?

Vierailija

Ulappakeiju. kirjoitti:kyllä si minullakin näkyy sinulla, jos ymmärsit. Siis kun luin enismäisen viestisi niin siinä otsikko oli MIIKSSIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII . En ymmärrä. Paitsi jos vahingossa vaihdoit sen. Ei pahalla.<br />

<br />

Olen itsekin miettinyt asiaa miksei kukaan täydentele profiilliaan, se on milestäni tyhmää. Itse ainakin ensimmäiseksi täydensin omani. Pari kertaa olisin halunnut katsella muiden profiileja, muttakun ei heillä ollut mitään en edes viitsinyt enää vaivautua. Kirjoittakaa ihmeessä omiin profiileihinne! :)

onnea sadannen viestin kunniaksi ulppakeiju

Vierailija

kyllä si minullakin näkyy sinulla, jos ymmärsit. Siis kun luin enismäisen viestisi niin siinä otsikko oli MIIKSSIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII . En ymmärrä. Paitsi jos vahingossa vaihdoit sen. Ei pahalla.

Olen itsekin miettinyt asiaa miksei kukaan täydentele profiilliaan, se on milestäni tyhmää. Itse ainakin ensimmäiseksi täydensin omani. Pari kertaa olisin halunnut katsella muiden profiileja, muttakun ei heillä ollut mitään en edes viitsinyt enää vaivautua. Kirjoittakaa ihmeessä omiin profiileihinne! :)

Vierailija

Ne taitaa "unohtaa" tai sitten ne osallistuu joka viikko kilpailuihin ja jättää muun väliin. Esimerksiksi mun kaveri Huimapää. Se ei keskustele vaan osallistuu joka viikko kilpailuihin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat