Odota minua, Angus-setä!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mitä mieltä olette kyseisestä sarjasta? Se on John Antrobusin, Tom Andersonin ja Vicarin tekemä sarja 80-luvulta. Mielestäni ihan hauska, vaikka eroaakin Rosan ja Barksin sarjoista ja viittauksista aika tavalla, esim. tämän tarinan mukaan Roope löytäisi kuningas Salomon kaivokset jo nuoruudessaan. On myös hieman puuduttavaa, kun sarjassa nuori Roope hyppii seikkailusta toiseen noin kolmen ruudun välein. Mutta Angus-setä on hauska!

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Ei ole mikään kovin hyvä tarina. Tarinan juoni on aika huterahko eikä tarinan maailmaan meinaa päästä mitenkään. Vicarin piirrokset pelastavat tarinan niin, että on vähän yli keskiarvon. 7,56, eli pyöristettynä 7,50, eli 7½/10. ;)

Vierailija

Hmmm... En ole tainnut lukea sitä. Pitää katsoa kirjastosta löytyisikö sieltä sitä. Siis oliko sen nimi Roope sedän parhaat?

Vierailija

Uusin julkaisu missä se on julkaistu taitaa olla Roope-sedän parhaat. No siinä se ainakin on, kannattaa tosiaan lukea!

Vierailija

En ole lukenut valitettavasti. Mutta kaikkine noine vikoineen vaikuttaa tosi mielenkiintoiselta. Mistä sen löytäisi? Siis jostain kovakantisesta?

cAkkU kirjoitti:En ole lukenut valitettavasti. Mutta kaikkine noine vikoineen vaikuttaa tosi mielenkiintoiselta. Mistä sen löytäisi? Siis jostain kovakantisesta?

Minäkään en ole lukenut sitä.

Taskusorsa
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Olen lukenut,ja voin todellakin todeta,että kyllä on tosi hyvä tarina!Ainoa asia,mikä minua hieman vaivaa,on se,että mielestäni tarinassa kerrottu Roopen nuoruus on huterasti tehty.Sen takia annankin arvosanaksi vain 8+.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat