Taikaviitassapa ei paljon sensuuri hallitse

Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Katsokaa sitä yhtä sivua Taikaviitta 2000 tarinassa varjojen mailta, missä zoster sanoo, "poltaa, miksi?" Siinä hän on alasti! Eikö sensuuri ole ajatellut yhtään. Aku ankassa alastomuutta. Zosterillapa on vielä hirveät rintalihakset, joten olisikohan siinä haluttu viitata... Katsokaapa ihan huviksenne.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Kommentit (13)

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Totta! Kysykää vaikka ankkarockilta jos ette usko!

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Rosa4tehwin
Seuraa 
Liittynyt28.6.2008

Mutta tässäpä päästään siihen, että ei esimerkiksi ankoillakaan mitään housuja ole. Onhan sekin traumaattinen kokemus, kun pikku hellantelttu asian hoksaa.

Itse katson sensuuriin ylipäätään todella karsaasti. Etenkin, kun Suomessa on sanan- ja ilmaisunvapaus! Sensuuri tuo auttamatta mieleen jonkun kylmän sodan aikaisen (kommunistisen) diktatuurin, jossa kansalla ei saanut olla mielipidettä edes päivän ruuasta.

Niin ja itse en ole kyseistä tarinaa lukenut, lehteä kun en omista.

Ja älkää, pyydän, lähetelkö pelkkiä viestejä, joissa lukee vain "en oo lukenu" tai "en omista lehteä". Se on kauheaa katsottavaa.

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

No kyseinen lehti oli numero 12/2000 varjojen mailta. Se on öh... hieman eri asia kuin mikä tahansa alaston aku. Esim rosa 4 tehwin, jos näkisit sen, niin olisit ehkä hieman eri mieltä sillä se ei ole "sellaista"alastomuutta kuin yleensä, vaan se näyttää oikeesti karulta, ja kyllä sen pitäisi muutenkin huomata että se eroaa paljon tavallisesta ankkaalastomuudesta ja... äh kyllä taisitte jo tajuta. Siihen liittyy vain niin paljon sanoja mitä en täällä saa ääneen kuvailla.

- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

Rosa4tehwin kirjoitti:Mutta tässäpä päästään siihen, että ei esimerkiksi ankoillakaan mitään housuja ole. Onhan sekin traumaattinen kokemus, kun pikku hellantelttu asian hoksaa.<br />

<br />

Itse katson sensuuriin ylipäätään todella karsaasti. Etenkin, kun Suomessa on sanan- ja ilmaisunvapaus! Sensuuri tuo auttamatta mieleen jonkun kylmän sodan aikaisen (kommunistisen) diktatuurin, jossa kansalla ei saanut olla mielipidettä edes päivän ruuasta.<br />

<br />

Niin ja itse en ole kyseistä tarinaa lukenut, lehteä kun en omista.<br />

Ja älkää, pyydän, lähetelkö pelkkiä viestejä, joissa lukee vain "en oo lukenu" tai "en omista lehteä". Se on kauheaa katsottavaa.

Sori jos sanoin mutta eipäs ollut minulla muuta sanomista.

Taskusorsa
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

En omista yhtäkään Taikaviitta-lehteä,mutta olen esimerkiksi Wikipediasta lukenut,että ne poikkeavat paljon muista Disney-sarjakuvista.Artikkelin mukaan joissakin tarinoissa henkilöitä saattoi jopa kuolla!En siis olleenkaan pidä niistä tarinoista,vaikka en niitä ole lukenutkaan!

Vierailija

Saatan omistaa kyseisen lehden. Numero voisi auttaa.

Lisäksi Ankoillahan ei muutenkaan ole housuja. Mitä näkemistä siinä olisi. Tai siis ihmettelen usein, miksi he peittävät alavartalonsa, jos Akulta lentää esim. Paita pois päältä. Ja he peittävät käsillään sen kohdan, missä "housujen" pitäisi olla tai sitten ei.

No, kaikkihan on mahdollista.

Vierailija

Taikisfani kirjoitti:Katsokaa sitä yhtä sivua Taikaviitta 2000 tarinassa varjojen mailta, missä zoster sanoo, "poltaa, miksi?" Siinä hän on alasti! Eikö sensuuri ole ajatellut yhtään. Aku ankassa alastomuutta. Zosterillapa on vielä hirveät rintalihakset, joten olisikohan siinä haluttu viitata... Katsokaapa ihan huviksenne.

Millä sivulla se on? Ostin kyseisen lehden kirppikseltä 20 sentillä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat