Kerro edellisen profiilikuvan piirtäjä.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Otsikko kertoo jo aika paljon. Älkää lähettäkö mitään, jos tulee joku vaikea. Näin saamme hieman haastetta mukaan. Ensimmäinen osallistuja kertoo minun profiilikuvani jne.

Sivut

Kommentit (292)

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Akuhullu97 kirjoitti:

Mr. A.A kirjoitti:A.N.K.K.A:n kuvan on piirtänyt Marco Rota.

Mr. A.A:n kuva taitaa olla Bas Heymansin kädenjälkeä...:) E ole aivan 100% varma. Aika epäselvä kuva, yleensä kyllä tunnistan selvästi, onko joku Heymansin vai ei.:D

Mielestäni tuon MR. A.A:n kuvan on kylläkin piirtänyt Barks. Sinun kuvasi on piirtänyt Barks..

PS. No kukas on piirtänyt mminun kuvan???

Vierailija

jonzkuaku kirjoitti:Tästäkin on jo tehty toinen aihe. OLiko pakko tehdä uusi? Sinun kuvasi on piirtänyt Barks.

Vain niin. 100% En tiennyt.:^)

Vierailija

Saisinko kysyä, onko tässä nyt käytännössä järkeä? Jonskulla, ja Mattiiilla on sama kuva! Ja Mattiii vielä paljasti, että hänen kuvansa on piirtänyt Vicar, mikä oli silti ilmiselvää.

Entäs minun? Hahaa, tiedättekö?

Vierailija

Siru05 kirjoitti:Minä tiedän Mary-Katella on Barks

Profiilikuvasi on piirtänyt joko Bas tai Mau Heymans muistaakseni. Olen lukenut tarinan, jossa kuvasi esiintyy! ;)

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Aleksin kuvan on piirtänyt gattino, ja samin kuvan Bas Heymans.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

Näitä aiheita on jo ihan liikaa.

Krissen kuvasta en ole ihan varma, joten en aio heittää tähän mitään typerää... (6)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat