Kuukauden palkintotehtävä

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Ihan aluksi tiedoksi, tämä on kysely, ei visa.

Mitä pidätte Kuukauden palkintotehtävästä yleensä, ei siis mistään tietystä? Saisiko niitä tulla useammin? Mikä on niiden taso, liian helppoja/vaikeita? Minkälaisia tehtäviä haluaisit enemmän? Voi siis kirjoittaa muutakin, kysymyksiin ei tarvitse vastata, mutta niistä voi saada alkupotkua keskustelun syntyyn.

Oma mielipide: Minun mielestäni se tulee sopivan usein, ja palkinnot ovat hienoja. Niitä on ollut aika monipuolisestikin, viime aikoina esim. "ideakisa", kuvan liittäminen tekemiseen ja ristikko. Voisihan jotkut olla vähän mielikuvituksekkaampia, esim. syyskuun palkintotehtävä on aika tavallinen.

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Ne ovat helppoja, ja yleensä palkinnotkin hauskoja. En ole voittanut mitään mutta kai minä joskus voitan jos ahkerasti vastailen.

Vierailija

No ovathan palkintotehtävät selvästi vaikeutuneet esimerkiksi 60- luvun palkintotehtävistä. Tehtävät olivat luokkaa - mikä näistä ei ole nisäkäs? Ei palkintotehtäviä millään tavalla tarvitsisi muuttaa nykyisyydestä.

Vierailija

Palkintotehtävät ovat hauskoja, eivätkä kovin vaikeitakaan. Mielestäni niitä ei tarvisi olla yhtään useammin, Kuplakisa ja Viikon vieras riittävät jokaviikkoisiksi visoiksi.

Vierailija

Kuukauden palkintotehtävät ovat helppoja, ristikot on kivoja.

Viikkokisa on kiva ja sopii tänne.

Olen pari kertaa voittanut kk-kilpailussa ja kerran viikkokisassa täällä.

Vierailija

Palkinto tehtävät ovat helpontuneet! Voisi olla vähän vaikeampia muuten ne on ihan tylsiä ja ne ratkaisee heti! Palkinnot ovat hyviä.

Vierailija

Voisi olla vaikka sellaisia, että "Suunnittele maaliskuun ensimmäisen Aku Ankan kansi" tai muuta vastaavaa. Joskushan taisi olla sellainen kilpailu, että piti keksiä Aku Ankka-lehdelle lempinimi. Silloin niitä nimiä olikin aika paljon!

Vierailija

Tuo uusin Palkinto tehtävä (elokuun) oli aika vaikea. Hankalinta oli etsiä kuudes eli viimeinen virhe mutta löytyihän se sittenkin. En ole varma menivätkö ''kirjoitukseni'' oikein. Koskaan en ole aiemmin osallistunut palkintotehtäviin. Äsken oli ensimmäinen kerta kuin osallistuin. Mielestäni vanhoissa Aku Ankka-lehdissä palkinto tehtävät olivat typeriä ja lapsellisia.

Vierailija

Elokuun palkintotehtävä oli minustakin aika haastava. Oon just menossa antaa vastausta siitä. Löysin viisi virhettä helposti, mutta kuudes oli aika vaikea. Löysin sen lopulta, mutta veli vähän auttoi. Oon osaalistunut viime aikoina palkintotehtäviin. En oo vielä kertaakaan voittanut, mutta ehkä sekin aika joskus koittaa. Mukavaa se ainakin olisi.

Tomppu97 ja 700 viestiä.

raivo_ankka
Seuraa 
Liittynyt10.11.2009

Kyllä, täytyy myöntää, että haastava oli. Kuudetta virhettä etsin vaikka kuinka kauan, ja vasta tänään löysin. Postitin vastauksen ja toivottavasti onni suosii tällä kertaa. En ole vielä kertaakaan voittanut.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: RE:Kuukauden palkintotehtävä

AkuAnkkaOK - 05.08.11 03:24 (ID 804461)

Tuo uusin Palkinto tehtävä (elokuun) oli aika vaikea. Hankalinta oli etsiä kuudes eli viimeinen virhe mutta löytyihän se sittenkin. En ole varma menivätkö ''kirjoitukseni'' oikein. Koskaan en ole aiemmin osallistunut palkintotehtäviin. Äsken oli ensimmäinen kerta kuin osallistuin. Mielestäni vanhoissa Aku Ankka-lehdissä palkinto tehtävät olivat typeriä ja lapsellisia.

Minäkin osallistuin ensimmäisen kerran. Olen kyllä ratkaissut niitä lähes aina, mutta vasta nyt uskalsin osallistua. Ja ovathan ne palkinnot hienoja, siitä ei käy kiistäminen. Löysin ne kaikki virheet aika nopeasti.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat