paras vuosi

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

mikä on paras akkari vuosi

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

1991 vuoden akkarit on parhaita koska niissä on paljon rosaa ja barksia (minulla on kaikki kyseiseltä vuodelta) :D

Vierailija

Mun mielestä vuodet 2006-2008. Katsokaas, olen tilannut akkaria vasta vuodesta 2003. Sinänsä se on aika paljon, mutta onhan siinä vain viiden vuoden akkarit...:)

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

2000 on paras! silloin tuli taikaviitan uudet seikkailut. Kunpa se tulisi vieläkin... :'(

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mielenkiintoinen keskustelu! Mutta sitten asiaan.

Mielestäni Aku Ankka -lehden kulta-aika (tähän mennessä) sijoittuu 1990-luvulle, ja kautta aikain parhaat Aku Ankka -vuodet olivat 1995-1998. Tarkemmin en osaa varmaa vastausta antaa, ehkä 1998. :)

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Vierailija

Jaa'a ehkäpä tuo vuosi 2003, koska silloin tuli hyviä akkareita ja taskareita. Sekä paljon Rosaa akkareissa. Lämmöllä muistelen sitä vuotta ja luenkin eniten sen vuoden akkareita. Muuten, muistaakseni tällainen keskustelu on jo, mutta sanoinpahan vain.

Vierailija

Akulainen95 kirjoitti:Jaa'a ehkäpä tuo vuosi 2003, koska silloin tuli hyviä akkareita ja taskareita. Sekä paljon Rosaa akkareissa. Lämmöllä muistelen sitä vuotta ja luenkin eniten sen vuoden akkareita. Muuten, muistaakseni tällainen keskustelu on jo, mutta sanoinpahan vain.

vuodet 2000 ja 1999 mutta minäkin pidän Don Rosasta

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat