Aaaahhh! Ankka-essee jyrää meitin!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Niinpä, meille tuli kahden sivun essee, ja arvatkaapa mistä, Aku Ankasta! Arvatkaa onko helppoa tehdä se, no ei. Onko kenellekkään muulle koskaan tullut koulussa Akusta esseitä, ja jos joku ei tiedä mikä essee on niin kysykää. Tiedän että tämä sattaa olla teidän mielestänne turha keskustelu mutta voisitteko olla sanomatta sitä, tai sanokaa vain jos huvittaa.

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

Selitä paremmin, Leevi! En tiedä mitä tarkoittaa Ankka-essee on! Kerro! Kerro! Kerro! Olen tosi utelias! Ja unelias!

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Aleksi MacAnkkahullu 010898 kirjoitti:Selitä paremmin, Leevi! En tiedä mitä tarkoittaa Ankka-essee on! Kerro! Kerro! Kerro! Olen tosi utelias! Ja unelias!

Sellanen esitelmän tyylinen kirjoitus Aku Ankasta.

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Onpa kyl aikas helppoo, kaks sivuu... tuli yks essee yhteen vihkoon Akusta, ja kun en saanut sitä valmiiksi annoin sen tyhjänä opelle..

Vierailija

Af1 kirjoitti:

Aleksi MacAnkkahullu 010898 kirjoitti:Selitä paremmin, Leevi! En tiedä mitä tarkoittaa Ankka-essee on! Kerro! Kerro! Kerro! Olen tosi utelias! Ja unelias!

<br />

Sellanen esitelmän tyylinen kirjoitus Aku Ankasta.

Niin, tai sitten essee tarkoitta pitkää kirjoitusta, mutta useimmiten se on esitelmä niin kuin Af1 viisaana sanoi.

Vierailija

Af1 kirjoitti:Onpa kyl aikas helppoo, kaks sivuu... tuli yks essee yhteen vihkoon Akusta, ja kun en saanut sitä valmiiksi annoin sen tyhjänä opelle..

Sanoinko, tai siis kirjoitinko että se oli 2 sivun? Anteeksi siis 4 sivun.

Vierailija

Ankkafanina tuskin neljän sivun raapustaminen niin pahaa olisi. Mieti niitä, joita sarjakuvat eivät voisi vähhempää kiinostakaan. Eipä ole meillä esseitä ollut, mutta kerran saimme (Huom! saimme) tehdä jostakin sarjakuvahahmosta esitelmän, muistaakseni seiskalla. Teimme kaveriini kanssa -miksikä sitä nyt pitäisi sanoa- minijulisteen Iineksestä, oli A4-paperi, ettei mitään sen ihmeellisempää.

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

D.F.D fani kirjoitti:

Af1 kirjoitti:Onpa kyl aikas helppoo, kaks sivuu... tuli yks essee yhteen vihkoon Akusta, ja kun en saanut sitä valmiiksi annoin sen tyhjänä opelle..

Ok, meidän piti tehdä kuus-sivuinen viime perjantaiksi ja tänään ope karjui naama punaisena et mun pitää antaa se enkä ees otsikkoa ollut kirjoittanut, niin annoin tyhjänä... ope varmaan onnessaan..

Vierailija

Af1 kirjoitti:

D.F.D fani kirjoitti:

<br />

Ok, meidän piti tehdä kuus-sivuinen viime perjantaiksi ja tänään ope karjui naama punaisena et mun pitää antaa se enkä ees otsikkoa ollut kirjoittanut, niin annoin tyhjänä... ope varmaan onnessaan..

Ouff! Se oli varmaan aika paha sillä vaikka itse en tiedä miltä se tuntuu, mekin ollaan jouduttu tekemään 7-8 sivun essee yhdestä elokuvasta mikä me katsottiin koulussa. Auts!

Vierailija

Mahtavaa!!!

Menen HETI koululle ja pyydän opea tekemään meillekkin semmoisen esseen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!8()

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

D.F.D fani kirjoitti:Ouff! Se oli varmaan aika paha sillä vaikka itse en tiedä miltä se tuntuu, mekin ollaan jouduttu tekemään 7-8 sivun essee yhdestä elokuvasta mikä me katsottiin koulussa. Auts!

Revin hiuksia päästä aina esseen eessä.. tarinat, siis vapaa-aiheiset on ihan kivoja..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat