Maksamisesta

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Niin, eli kuka toimii teillä maksumiehenä, kun käytte Aku-ostoksilla esim. kaupassa, divareissa, kirppareilla yms. vai joudutteko maksamaan itse ostoksenne? Entä kuka maksaa teidän Akkarin tilaamisen?

Minä ainakin joudun maksamaan itse kaikki ostokset divareissa sun muissa paikoissa, mutta onneksi ei (ainakaan vielä) tarvitse maksaa Akkarin tilausta.

Mutta siinäpä teille pari kysymystä vastattavaksi.

Kommentit (11)

Vierailija

Äiti maksaa melkeen kaiken, koska on ite Aku -fani.Joten tuuri kävi..hheh. Mutta säästän paljon, ja ostan harkiten hyviä juttuja.

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

vanhemmat maksaa tilaukseni, mutta muuta joudun ostamaan itse paitsi aina joskus vanhemmat tai isovanhemmat ostaa.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

Aku Ankka lehden tilaavat vanhempani. Muut julkaisut joudun itse ostamaan. Sehän tässä harmi onkin, jollei satu olemaan "porvari".

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Sori jos äskeinen viestini on sekava eli siis: Muita sarjoja ostan joskus itse, mutta silloin tällöin isovanhemmat tai vanhemmat ostavat minulle niitä. Pitäisi olla se muokkausnappi!

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat