minkä takia useimmat hyvät tyypit on muuttunut trolleiksi

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

että sillä tavalla se ^please^ keskustelu oli sen hyvän tyypin tekemä mutta miksi

Sivut

Kommentit (40)

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Tiedän että af1 on pohjimmiltaan hyvä tyyppi, enkä tahdo hänelle enään poerttareita, mutta minusta tuntuu että hän kerjää niitä vai salaako hän jotakin... af1 on ollut jo alusta asti trolli. Se ei siitä miksikään ole muuttunut jarkko. Joskus se on mukava, joskus se trollaa, mutta se ei varmaan voi itselleen mitään. Pysytellään me hyvän puolella. Niin kauan kuin nimimerkkini liittyy taikaviittaan, olen hyvien puolella. Vaikka se vaihtuisikin, olen silti hyvällä puolella. hehhheh. Paha saa aina palkkansa.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

jarkko ankka kirjoitti:että sillä tavalla se please keskustelu oli sen hyvän tyypin tekemä mutta miksi

En muutu trolliksi, muutun trollista järkyks.

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Mutta miksi sitten aloitit senkin keskustelun? Onkohan sinulla nyt kaikki kohdallaan. Häiritseekö sinua joku. Kiusataanko sinua. Haluan vain pitää puoliasi ja säästää sinut Wonderlustin ym. kynsistä mutta älä vain trollaa. Kunpa tässä olisi yksityisviestit.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Onnea 3000 viestimärän johdosta! Minulla kestää vielä kauan tuon määrän saamisessa.

- Xadhum (TK 12/2000)

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Af1 kirjoitti:

Taikisfani kirjoitti:Tiedän että af1 on pohjimmiltaan hyvä tyyppi, enkä tahdo hänelle enään poerttareita, mutta minusta tuntuu että hän kerjää niitä vai salaako hän jotakin... af1 on ollut jo alusta asti trolli. Se ei siitä miksikään ole muuttunut jarkko. Joskus se on mukava, joskus se trollaa, mutta se ei varmaan voi itselleen mitään.lainaus]<br />

<br />

Kiitos, en halua olla trolli, mutta minä vain teen kaikkea typerää, olen pahoillani : (

Ymmärrän. Aina ei voi estyä tekemästä typeryyksiä. hihihi. Jos muistellaan niitä kaikkia töppäyksiäni joita itse olen tehnyt. Kuitenkin kannattaa pyrkiä pysymään kohtuuden rajoissa mutta eipä siinä sitten mitään muuta.

- Xadhum (TK 12/2000)

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Taikisfani kirjoitti:Onnea 3000 viestimärän johdosta! Minulla kestää vielä kauan tuon määrän saamisessa.

Kiitos, ei sulla niin kauaa mee : )

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Taikisfani kirjoitti:Tiedän että af1 on pohjimmiltaan hyvä tyyppi, enkä tahdo hänelle enään poerttareita, mutta minusta tuntuu että hän kerjää niitä vai salaako hän jotakin... af1 on ollut jo alusta asti trolli. Se ei siitä miksikään ole muuttunut jarkko. Joskus se on mukava, joskus se trollaa, mutta se ei varmaan voi itselleen mitään.lainaus]

Kiitos, en halua olla trolli, mutta minä vain teen kaikkea typerää, olen pahoillani : (

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Taikisfani kirjoitti:Mutta miksi sitten aloitit senkin keskustelun? Onkohan sinulla nyt kaikki kohdallaan. Häiritseekö sinua joku. Kiusataanko sinua. Haluan vain pitää puoliasi ja säästää sinut Wonderlustin ym. kynsistä mutta älä vain trollaa. Kunpa tässä olisi yksityisviestit.

Kyllä minulla on kaikki kohdallaan, koulussa kylläkin kaikki kiusaa sun muuta ja aina minua haukutaan, muttei se siihen liity.

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Taikisfani kirjoitti:

Af1 kirjoitti:

Taikisfani kirjoitti:Tiedän että af1 on pohjimmiltaan hyvä tyyppi, enkä tahdo hänelle enään poerttareita, mutta minusta tuntuu että hän kerjää niitä vai salaako hän jotakin... af1 on ollut jo alusta asti trolli. Se ei siitä miksikään ole muuttunut jarkko. Joskus se on mukava, joskus se trollaa, mutta se ei varmaan voi itselleen mitään.lainaus]&lt;br /&gt;<br />

&lt;br /&gt;<br />

Ymmärrän. Aina ei voi estyä tekemästä typeryyksiä. hihihi. Jos muistellaan niitä kaikkia töppäyksiäni joita itse olen tehnyt. Kuitenkin kannattaa pyrkiä pysymään kohtuuden rajoissa mutta eipä siinä sitten mitään muuta.

Juu, mutten ollut silloin toukokuu-kesäkuu välillä tällainen niin kauheesti.

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Af1 kirjoitti:

Taikisfani kirjoitti:Mutta miksi sitten aloitit senkin keskustelun? Onkohan sinulla nyt kaikki kohdallaan. Häiritseekö sinua joku. Kiusataanko sinua. Haluan vain pitää puoliasi ja säästää sinut Wonderlustin ym. kynsistä mutta älä vain trollaa. Kunpa tässä olisi yksityisviestit.

<br />

Kyllä minulla on kaikki kohdallaan, koulussa kylläkin kaikki kiusaa sun muuta ja aina minua haukutaan, muttei se siihen liity.

Hyvä ettei liity. Ei kannata välittää kiusaajista mutta itsekin tiedän kuinka ikävää se on. Tietäisitpä millainen imuri olen kun olen maalivahtina... :( :D ;)

Ps: Tässä lainauksessa taitaa olla jotakin vikaa...

- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

Itse asiassa olet oikeassa ja väärässä eri profiilillahan ne trolleiksi tulee asia on kyllä harmittanut minuakin

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Af1 kirjoitti:

Taikisfani kirjoitti:

Af1 kirjoitti:

Taikisfani kirjoitti:Tiedän että af1 on pohjimmiltaan hyvä tyyppi, enkä tahdo hänelle enään poerttareita, mutta minusta tuntuu että hän kerjää niitä vai salaako hän jotakin... af1 on ollut jo alusta asti trolli. Se ei siitä miksikään ole muuttunut jarkko. Joskus se on mukava, joskus se trollaa, mutta se ei varmaan voi itselleen mitään.lainaus]&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

<br />

Juu, mutten ollut silloin toukokuu-kesäkuu välillä tällainen niin kauheesti.

Noo, me olemme kaikki erilaisia luonteeltamme ja "errare humanum est" (väärinkäsityksiä sattuu tms.) Eipä tämä nyt enään niin pahalta näytäkään.

- Xadhum (TK 12/2000)

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Taikisfani kirjoitti:

Af1 kirjoitti:

&lt;br /&gt;<br />

Hyvä ettei liity. Ei kannata välittää kiusaajista mutta itsekin tiedän kuinka ikävää se on. Tietäisitpä millainen imuri olen kun olen maalivahtina... :( :D ;)<br />

<br />

Ps: Tässä lainauksessa taitaa olla jotakin vikaa...

Vaikka se kyllä tympiikin, itken aina pienimmistäkin asioista. Mutta (vollottaa kauheasti) olen aina tosi huono koulussa ja ope karjuu mulle ja kun oon sairas tai jossain niin multa jää kaikki ohi eikä mulle kerrota kokeista tai esityksistä eikä muistakaan.

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Ei af1 kuitenkaan ole samanlainen kuin the legend of duck, ja se on hyvä. Se se vasta esitti ensin viatonta (siis legend of duck) ja sitten oli trolli ja teki kaksi profiilia ja muutenkin häiriköi.

- Xadhum (TK 12/2000)

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat