Nettisivujen mainokset

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Ärsyttää vähä nuo kummat mainokset. Ekaks oli juniorin ja nytte fotoyksin. Olis paljo parempi jos mainoksien sijalla olis esim akkari tarjouksia:D

Kommentit (12)

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

adz kirjoitti:Olen poistanut kaikki mainokset ajat sitte, about Kultaryntäyksen aikaan. :D

Samoin, paitsi joskus pitää uudestaan, kun asentaa Mozillankin uudestaan.

Vierailija

djlordi kirjoitti:

adz kirjoitti:Olen poistanut kaikki mainokset ajat sitte, about Kultaryntäyksen aikaan. :D

Samoin, paitsi joskus pitää uudestaan, kun asentaa Mozillankin uudestaan.

Niinpä, poistin myös läppäriltä, mitä niillä tekee ei mitään häiritsevät vaan.

Vierailija

Aku Ankasta puhuen, niitä mainoksia on sivun laidassa. Minua eivät ärsytä ne tippaakaan. Ei niitä, niin kamalasti huomioida tarvitse.

Vierailija

Mainoksista katsos saa rahaa, ja rahalla pyöritetään näitäkin netti sivuja!Joten jos haluat näillä sivuilla oleskella, niin ei paljon mainokset saa ärsyttää.

Vierailija

Tästäkin mainosten päivittelystä on lukuisia topicceja, no en rupea syyttelemään. Itseäni kyllä hieman ärsyttävät nuo ei Akuun liittyvät mainokset, esim. Finnink tai Shamppooaitta tai joku Lavera meikkijuttu, no täytyyhän sivujen pyörittämiseen rahaakin...

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

JO€ POIKA $INGAPOR€$TA kirjoitti:Ärsyttää vähä nuo kummat mainokset. Ekaks oli juniorin ja nytte fotoyksin. Olis paljo parempi jos mainoksien sijalla olis esim akkari tarjouksia:D

Joo... tuossa sivus on ankka-mainoksia, tuollakin on ollut akua..

Rosa4tehwin
Seuraa 
Liittynyt28.6.2008

Kannattaa vaan elää niiden kanssa, sillä ne ovatyksi nettisivujen tulonlähteistä. Veikkaan, että niistä tulevilla maksuilla kustannetaan nettisivujen ylläpito (vuosittaiset maksut ja mitä lie muuta, en ole sen suuremmin perehtynyt).

Ja halpaa näin ison sivun ylläpito ei ole, sillä aika ison bandwithin tarvitsee, ninmittäin.

Just gotta live with that.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat