Menettekö heti aamusta Akkarin sivuille?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minä menen heti 6:elta. Viikonloppuisin tulen seitsemään. Onko muita?

Sivut

Kommentit (46)

Vierailija

Minä olen sellainen unikeko, että en hevillä herää edes seitsemältä. Viikonloppuisin jostain syystä herään aina tasan 9.20, en tiedä yhtään miksi. Menen yleensä heti kun herään, tai sitten aamupalan jälkeen. Kouluaamuina en missään nimessä voi mennä heti aamusta, sillä en jaksaaaaaa...

Jos minulla ei ole harrastuksia, menen koulun jälkeen.

Vierailija

En ikinä! Minä nukun aina ties kuinka pitkään, aikaisintaa tulen viikonloppuna noin klo 10:00...Huh, kyllä pitää adz:tin sanoin olla muutakin elämää, kun norkoilla täällä aamusta iltaan, aina kun on mahdollista...Pryh, menkää ulos jon on hyvä ilma, huonokin käy! Lihakset liikkeelle ja kunto nousemaan, kyllä kannattaa... :D

Vierailija

Minulla on joka päivä koulua klo 8.10-13.50. Koepäivinä kello 15.00 saakka. Aika rentoa, ottaen huomioon, että monilla muilla kahdeksasluokkalaisilla on pidempiäkin päiviä. Eli aamuisin en ehdi tulla tälle sivulle.

Vierailija

Mä taas en tule ihan aamulla, mutta enköhän ilmesty tänne jo kello 12 maissa viikonloppusin. Arkisin taas kun koulusta päästään.

Vierailija

En normaalisti mene aamulla, tässäkin jaksossa täytyy olla bussipysäkillä n. klo 7, joten en sitä ennen mene, aamulla on muutakin tekemistä kuin istua koneella kiireisenä, mutta joskus harvoin kun on vaikkapa kipeänä, voi mennä aamupäivällä jos jaksaa.

Vierailija

adz kirjoitti:En todellakaan, en kerkeisi, nytkin vasta äsken tulin, kun usein on muutakin elämää..:D

Monelta sää menet kouluun koska nytkin sinä oot 11.24? Haluaisin tietää.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat