Helsingin Kirjamessut 23. -26.10.2008

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

09.09.08 julkaistiin Helsingin Kirjamessujen virallinen ohjelma ja sitä lueskellessani huomasin tämän:
la 25.10.2008 klo 10:30, Louhi
Eurooppalaiset ankantekijät
Freddy Milton, Daan Jippes
Tanskalainen Freddy Milton ja hollantilainen Daan Jippes teivät vuosina 1976-82 vajaat parikymmentä ankkasarjakuvaa mestari Carl Barksin hengessä. Ankkafanien jo klassikoiksi julistamat sarjat on nyt kaikki koottu Lannistumaton laivuri -kirjaan. Haastattelijat Jenni Kovanen ja Riku Perälä.
Sanoma Magazines Finland
Haluaisin tietää että järjestetäänkö siellä erikseen mitään nimikirjoitusten jakelua? Ja jos järjestetään tietääkö kukaan milloin?

Edited by: webmaster on Sep 17, 2008 7:44 PM

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Menen sinne ja kiitti tiedosta että milloin se on!En tiennyt katsos millon se on!Paitsi jos minulla on jotain harrastuksiin liittyvää niin sitten en tule.

Vierailija

Niin tietääkö kukaan että järjestetäänkö siellä erikseen mitään nimikirjoitusten jakelua? Ja jos järjestetään tietääkö kukaan milloin?

Vierailija

Voih.. Ovatko he tosiaan vaan Helsingissä? Tietääkö kukaan, tuleeko kyseiset herrat Tampereelle tai Tampereen lähelle?

Vierailija

En ole menossa sinne, vaikka mieli tekisi. Harmi, kun asuu sellaisen 600 kilometrin päässä Hesasta. Tiesin, että Milton ja Jippes tulevat sinne, mutta harmikseni en pääse.

Vierailija

Oon menossa sinne varmaankin lauantaina ja uskoisin, että he jakavat nimikirjoituksia ja toivottavasti tekevät niin.

Vierailija

Oikeastaan en tiedä nimmareista, mutta uskoisin, että he niitä jakelevat. Itse len menossa messuille lauantaina, luultavasti junalla.

Vierailija

Meen sinne varmaankin serkkuni kanssa. Hänkin on tosi ankkafani, tosin mua ainaskin kohta varmaan 10 vuotta vanhempi. :) Mut eipä se mitään. Pitääpä hankkia se kirja, ja jos ne vaik jakais nimmareita. :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat