Ärsyttääkkö?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Niin ärsyttäkö kun vanhemmat kieltävät sinua olemasta tällä Aku Ankan nettisivuilla? Tai tulevat "repimään" sinua pois täältä ja menevät itse jonnekkin tyhmään paikkaan itse?

Sivut

Kommentit (45)

Vierailija

Koira vieköön! Tietysti ärsyttää! Isoveikka: Ny koneelta pois, Allu!!! Minä: Tullaan, tullaan! (hiljaa: Ilonpilaaja!) Voi (kirosana) Isoveikka: Voi mite (kirosana) ärsyttävä sä oot!

Niin isoveljeni repii minut pois täältä.

Vierailija

Olen siis ilmeisesti onnekas yksilö, koska vanhempani eivät kiinnitä huomoita siishen, miten paljon olen koneella. Silloin kun en vielä omistanut omaa konetta, oli vähemmän aikaa mutta nyt oman koneen kanssa voin olla kauemmin. Mutta tokihan vanhemmilla on syykin ajaa pois koneelta....

Vierailija

no meillä on äitillä 4 konetta ja isillä 7 konetta, niin on mistä valita :D mut älkää ny luulko että me ollaan mtn rikaspaskoja vaan ku isi esim. yhes vaihees sai jtn vuodelta nakki ja peruna tyyliin ilmatteeks koneita ja korjas ne ite ja ne on kyylä aika lailla huonoja mut kyllä niillä ny iha hyvin menee :D mitä ny kolme kertaa pitää viiden min. aikana käynnistää uudestaan :D :D

nahtis
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kyllä vain ärsyttää!!! aina kun on laittamassa jotain postia tulee huutoo et nyt sieltä pois ja vähän äkkiä! mutta nyt saan sentään olla tässä.

Vierailija

Aleksi MacAnkkahullu 010898 kirjoitti:Koira vieköön! Tietysti ärsyttää! Isoveikka: Ny koneelta pois, Allu!!! Minä: Tullaan, tullaan! (hiljaa: Ilonpilaaja!) Voi (kirosana) Isoveikka: Voi mite (kirosana) ärsyttävä sä oot!<br />

Niin isoveljeni repii minut pois täältä.

Voi sinua saaks muuten mäki sanoo sua Alluks? :)

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

No minulla on peliajat eli vanhemmat ei voi tulla minua kesken kaiken pois repimään.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

Mä saan olla koneella, jos haluan. Tietenkin minun pitäisi tehdä läksyt ensin, mutta ei vanhemmat tule sanomaan, että en saisi olla koneella. Meillä on omat koneetkin, joten ei tarvitse riidellä siitä, kuka saa olla milloinkin. Ennen tuli siskon kanssa riitaa useinkin esim. siitä, että hän pääsi aikaisemmin koulusta ja tuli pelaamaan ja mä halusin tehdä läksyt. Sitten hänelle hommattiin oma kone ja siitä ei tarvinnut kinata. Kyllä se silti tulee joskus tähän, koska mulla on parempi kone ja Sims:issä enemmän lisäosia. Äiti tulee kanssa joskus kattoo jotakin, jos on jättänyt koneen töihin, muttei ole kauaa. Eli yleensä saan olla ihan rauhassa koneella.

Vierailija

Kyllä! Erittäin paljon. Aina huutavat, että pitäisi tulla pois. Ja en saa olla, kuin 1h päivässä. Ja sitten neljä kertaa viikossa. Nytkin pitäisi mennä, mutta en kyllä jaksa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat