Gallupissa virhe?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Katsoin äsken päivän kysymystä ja siinä luki että jännittävin raina on... Repesin äsken! Tarkistakaa!

Kommentit (13)

Vierailija

Ei minusta siinä mitään hauskaa ollut. Toisin sanoen, en käsittänyt mitä tarkoititte, tyhmä kun satun olemaan.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

SatuPatu kirjoitti:Eihän siinä mitään ihmeellistä ole, saati sitten virhettä. 'Raina'-sana on Suomen puhekielessä.

Niin, eihän siinä sanassa ainakaan mulle mitään outoa ole.

Vierailija

Jep, huomasin, aika hassu juttu. Kun huomasin sen niin olin minuutin ihan hiljaa tuijottae ruutua paikoillani ja sitten melkein kaaduin tuolini kanssa.

Vierailija

Raina muodostuu paperikoneen viiraosalla. Rainanmuodostus on erittäin tärkeässä osassa paperin lopullisen laadun suhteen.

Kun valitut ainekset on sekoitettu vesipitoiseksi seokseksi, seos levitetään massarainaksi, josta poistetaan vesi puristamalla ja haihduttamalla, ja näin syntyy kuiva raina. Paperi pysyy koossa rainan kuivatuksen aikana syntyvien vetysidosten ansiosta. Vetysidosten lujuus on riippuvainen rainan muodostuksen aikana syntyneestä kuitujen ja muiden raaka-aineiden jakautumasta.

Tämä wikipediasta, mutta oon kuullu myös sanottavan oliks hyvä raina, tarkottaen leffaa. Etusivun Gallup tarkottaa taskareita.

Vierailija

Hei, mikä päivän kysymys. Eikun niin. Ai tuo missä kysytään esim. Paras tarina tämän viikon lehdessä, ja sitten siihen tulee ne prosentti luvut, %.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat