Divari

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Siis mikä ihme on divari?olen ihmetellyt tätä jo vähän aikaa.

Kommentit (11)

Vierailija

Divari on sellainen vähän niin kuin kirpputori, tutta siella myydään kirjoja, sarhjakuvia, lehtiä, cd:tä jne.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Niin, Divari on vanhoja tavaroita/asioita/Kirjoja/CD-levyjä/Sarjakuvia/vaatteita(joskus) myyvä liike. Esim. Helsingissä on todella monta divaria. Esim. Divari Kaleva, Kulku-katin poika...:)

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Antikvariaatissa myydään antiikkisia tavaroita ja kirjoja, lehtiä.. plaa, plaa..

Off-topiccini: En tiennyt että kirjastosta voi lainata viinyli-levyjä.. yhdessä lehdessä oli aivan ihana vaatekaappi, kaksi-ovinen korkea, vaate-tanko ja neljä ala-lokeroa, pitää ettiä sellasta Pikku-Lillistä, meidän Antikvariaatti.

Vierailija

to.toro.97 kirjoitti:Siis mikä ihme on divari?olen ihmetellyt tätä jo vähän aikaa.

Sen oikee nimi on antikvariaatti. Muusta oot kai jo selvällä.

Googlaa hakusnaks vaikka "Helsingin antikvariaatit", niin löydät yhelt sivult listan, missä lukee kaikkien Helsingin antikvariaattien osoitteet ja myydäänkö siellä sarjakuvaa. Tämä vain jos haluat käydä divareissa.

Ps. Kannattaa valita semmoinen divari, jossa lukee sillä sivulla että siellä myydään keräilysarjakuvaa, niin valikoima on suuri.

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Divari on kauppa mistä voi ostaa itselleen vanhoja kirjoja. Divariin voi myös viedä kirjoja joista saat vähän taskurahaa itsellesi.

Divarista voit myös vaihtaa kirjoja joihinkin sellaisiin mihin haluat.

Divari on samanlainen paikka kuin Antikvariaatti. Jos joskus satut kulkemaan Vaasassa, niin suosittelen Pohjanmaan Antikvariaattia joka sijaitsee Kauppapuistikko 18 Siinä Raxin Vastapäätä.

Toivottavasti nyt tiedät, mikä on divari ja kun menet 5 luokallle niin äidinkielen tunnilla puhutaan Antikvariaatista. Itse lähiakoina juuri puhuimme divareista koulussa.

PS. Olin luokan ainoa joka tiesi mikä on Antikvariaatti. Hehe

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat