Suunnittele taikaviitalle uusi salainen piilomaja!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Niin että nyt voisit suunnitella Taikkikselle uuden piilopaikan. Mulla olisi Pellen keksintöpajan kaapissa, joo, ja vielä sillee aikamatkustus kaapissa, niinkuin siinä yhdessä tarinassa; Taikaviitta menee Pellen luo ja sitten se menee kaappiin ja laittaa "valot" päälle! Se oli klassikko :D

Kommentit (9)

Vierailija

sori kun kirjoitan niin paljon mutta tulee vasta kohta asioita mieleen niin siellä viemärissä olisi kaikki aseet ja sellaiset ihme härvelit

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Noh.. se olisi suurinpiirtein ullakolla, missä on automaattinen kattoluukku, ettö hön pääsee sinne äkkiä ja sieltä pois, ja sinne on salainen hissi Ak.. siis "Taikaviitan" huoneesta, hänen komerosta, yllätys, yllätys. Ja, siellä on kaiken maailman vempaimet, naamioitumis-asut ja tavarat, ja Taikiksen kaaran hoitotarvikkeet, siellä ei ole ovea.

nupu ankka
Seuraa 
Liittynyt1.3.2011

mutta jos viemärin korjaajat tulevat ja näkee kaiken minun mielestä hessun taloon koska hessukin on supersankari niin jos hän pitää akun kanssa yhteistä piilopaikkaa

Vierailija

Lainaus:
Re: RE:Suunnittele taikaviitalle uusi salainen piilomaja!

nupu ankka - 16.03.11 05:57 (ID 725829) mutta jos viemärin korjaajat tulevat ja näkee kaiken minun mielestä hessun taloon koska hessukin on supersankari niin jos hän pitää akun kanssa yhteistä piilopaikkaa

Mutta silloinhan he saisivat toistensa henkilöllisyydet selville. Minusta ainakin nykyinen piilopaikka on paras Taikaviitalle. Eikä hän varmaankaan haluaisi jakaa piiloaan Hessun kaltaisen tohelon kanssa. :)

nupu ankka
Seuraa 
Liittynyt1.3.2011

Lainaus:
Suunnittele taikaviitalle uusi salainen piilomaja!

akupoju - 16.03.11 06:00 (ID 725832)
Lainaus:
Re: RE:Suunnittele taikaviitalle uusi salainen piilomaja! nupu ankka - 16.03.11 05:57 (ID 725829) mutta jos viemärin korjaajat tulevat ja näkee kaiken minun mielestä hessun taloon koska hessukin on supersankari niin jos hän pitää akun kanssa yhteistä piilopaikkaa
Mutta silloinhan he saisivat toistensa henkilöllisyydet selville. Minusta ainakin nykyinen piilopaikka on paras Taikaviitalle. Eikä hän varmaankaan haluaisi jakaa piiloaan Hessun kaltaisen tohelon kanssa. :)

olet oikeassa mutta jos akun pitää muuttaa talosta velkojen takia

Vierailija

Minä keksin tälläaisen:

Kun menee Julle Ankanpään patsaan viereen ja painaa siitä pientä salaista näppäintä, aukeaa patsaan takaa salaiset portaat maan uumeniin, jossa on kaikki Taikaviitan tarvikkeet ja muut. Sieltä pääsisi myös salareittiä Ankkalinnan viemäreihin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat