Kuka haluais nähdä ankanpoikien isän?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Se ois älyttömän kivaa

Sivut

Kommentit (37)

Vierailija

Tässä muutama idea Ankanpoikien isän näyttämiseksi melkein kokonaan sillä jos hänet näytettäisiin kokonaan niin se pilaisi äärettömän suuren hauskuuden, tässä ne ehdotukset ovat; Poikien isä voisi näkyä joko sairaalassa niin että näkyy vain varjo ja kun heidän isänsä tulee ulos hänestä näkyisi vain yksi silmä koska hän on niin isoissa siteissä tai sitten hän ei uskalla tulla pois sängystä koska luulee että Tupu, Hupu ja Lupu tekisivät taas jonkin pilan TAI että hänestä ei näy päätä mutta muu vartalo näkyy.

Vierailija

Mitäs turhia. Ei häntä mihinkään tarvita, niin miksi edes pitäisi näkyä. Parempi, kun pojat pysyvät Akun huostassa.

Vierailija

En haluaisi nähdä, se on jännittävämpää, että hän pysyy tuntemattomana. Itse en vain käsitä, että miksi häntä ei näytetty jo aikojen alussa.

Vierailija

Kyllä ja ei. Ja muuten kuinka kauan se ankanpoikien isä on sairaalassa?

Kun se raketti räjähti en tuolin alla...

Vierailija

En oikein osaa päättää.

Olisi ihan kiva nähdä millainen hän on,mutta taas ankanpoikien elämä loppuisi siihen,jos heidän isä ilmestyisi kuvioihin.Sitten Aku Ankassa ei ole mitään jännää,jos ankanpoikien isä ottaa ankanpojat huostaansa ja ne katoavat akusta kokonaan ja Akun pitäisi olla yksin.

Vierailija

En haluaisi nähdä. Koska hyvä asia on, että joku on jätetty mysteeriksi! Ja ehkä Aku menettäisi ankanpoikien huoltajuuden..

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

En haluaisi nähdä ankanpoikien isää.

Jos näin kävisi kyseinen "Lintu" ottaisi pojat huostaansa ja Akulla ei olisi enää kovin hauskoja tarinoita jne.

Pitää mennä Moikka!!

Vierailija

se tuo oman mausteensa siihen :D sama ku mä en eka tuntenu yhtä ja mä olin koko ajan et kuka se oiken on ja si eräänä kauniina päivänä joku kerto siittä kaiken ja mä olin silleen et ''jaa, kiva kuulla'' ei se ois jännää sillon

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat