on ko aku ankan nettisivulla kiva käydä

Seuraa 
Liittynyt24.6.2008

on:C :D

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

Taikisfani kirjoitti:Tietysti! Tyhmä kysymys, tai ei sinänsä tyhmä mutta muuten tyhmä.

Heh, aika sekavasti kirjoitettu, mutta kyllä sen ymmärsi.

Tietenkin on kiva käydä! Miksi sitten kävisin täällä, ellei se olisi kivaa? Ja kun näin ankkahullu olen, niin miksi en kävisi täällä? Akupediasta ja toimituksen blogista saa paljon ankkatietoa! Kukaan muu meidän talosta ei lue sarjiksia, joten kyllä nyt jonkun pitää olla perillä niistäkin. Kaikki muut meidän talosta tekee vain turhauttavia asioita, esimerkiksi isä tutkii lentokoneiden historiaa... -.-

Vierailija

Onhan täällä jos täällä ei olisi näitä turhia keskusteluja, olisi vain hyödyllisiä... :D

Mutta onhan täällä ainankin kivempaa kuin vanhoilla sivuilla.

On kiva käydä! XD :D :) x)

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Tietysti! Tyhmä kysymys, tai ei sinänsä tyhmä mutta muuten tyhmä.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

Noh... tottakai on, ja öö... Miks tällanen keskustelupalsta on luotu??? Niinkun jo !kan_man! Sanoi: Vähän turha aihe...

Vierailija

Minun mielestäni vastaus tähän kysymykseen onkin todella helppo! Kyllä!Aku ankan netti sivuilla on kivaa käydä aina!

Vierailija

Sori tuplaposti, mutta onko adz ja Mac Ducky yms. todella tyhmiä? Mun mielestä ei. Onko ne tehnyt sulle muka jotain, Sami-96?

Vierailija

anzix98 kirjoitti:Sori tuplaposti, mutta onko adz ja Mac Ducky yms. todella tyhmiä? Mun mielestä ei. Onko ne tehnyt sulle muka jotain, Sami-96?

Erehdys, Sami tarkoitti meidän matkijoita, ne oli trolleja, ja todella ikäviä. Olen adz, en aadeezet ja djlordin kopiotrolli oli djjlordi jne.

Ja asiaan, juu on tääl kiva käydä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat