Aku Ankan Juhlasarjat

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

(Olen pahoillani jos tälläinen keskustelu on jo) Täällä voitte keskustella Juhlasarjoista ja kertoa mikä on lempi osanne tai tarina. Itse aloin vasta keräilemään näitä enkä osaa sanoa mitään.

Kommentit (15)

Vierailija

Akuhullu97 kirjoitti:Vielä ei ole kaikkia, mutta siitä en ota stressiä, kun kilometrin päässä kotoa on divari, jossa on osat 1 ja 2 ekoina painoksina (ainakin vielä...), ja juuri ne vielä puuttuu...:) Ja siis kaikki haluan ekoina paikoksina. Ja, vai mitä, että osa 10 on harvinaisin?

Kyllä, 10 on harvinainen ysin lisäksi.

Vierailija

djduck kirjoitti:

nic0 kirjoitti:Niitä löytää divareista.

Sano keneltä!!!PLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS!!!

PLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija

djduck kirjoitti:

djduck kirjoitti:

PLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kuitenkin läheltä kannonkoskea.

Vierailija

JO€ POIKA $INGAPOR€$TA kirjoitti:Jaahas! no kerrompas teille tarinani: olin menossa pyörällä lähikauppaan hakemaan huuto.netistä tilaaniami julkaisuja. Menin kauppaan ja kuittasin paketin itselleni. Myyjä kysyi minulta: mitä paketissa on? vastasin että aku ankkoja, Myyjä sanoi että sen pojilla oli paljon vanhoja akuja. Se kysyi että ostaisinko niitä vastasin että ehkä. Sitten se kertoi että ilis myytävänä halvalla juhlasarjat osat 1-10. Menen joku kerta tekemän sinne kauppoja.:D

Olet yhtä onnekas kuin Hannu.

Vierailija

djduck kirjoitti:

Löytää esim. Kulku-Katin pojasta hesasta

Vierailija

Jaahas! no kerrompas teille tarinani: olin menossa pyörällä lähikauppaan hakemaan huuto.netistä tilaaniami julkaisuja. Menin kauppaan ja kuittasin paketin itselleni. Myyjä kysyi minulta: mitä paketissa on? vastasin että aku ankkoja, Myyjä sanoi että sen pojilla oli paljon vanhoja akuja. Se kysyi että ostaisinko niitä vastasin että ehkä. Sitten se kertoi että ilis myytävänä halvalla juhlasarjat osat 1-10. Menen joku kerta tekemän sinne kauppoja.:D

Vierailija

nic0 kirjoitti:

djduck kirjoitti:

Löytää esim. Kulku-Katin pojasta hesasta

Mulla on siitä sarjasta osat 1-8, mutta koska veli ei muistanut tilata kahta viimeistä, nyt meillä ei oo niitä, ja jos haluttais ne, meidän piräis maksaa kummastakin 80 euroo.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Vielä ei ole kaikkia, mutta siitä en ota stressiä, kun kilometrin päässä kotoa on divari, jossa on osat 1 ja 2 ekoina painoksina (ainakin vielä...), ja juuri ne vielä puuttuu...:) Ja siis kaikki haluan ekoina paikoksina. Ja, vai mitä, että osa 10 on harvinaisin?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat