Taskukirjat

Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Täällä saa puhua kaikesta taskareihin liittyvästä. Laittakaa viestiinne paljon juttua taskareista. Minä laitan oman taskarijuttuni kun olen vienyt koiran lenkille.

Kommentit (9)

Vierailija

Hankin jokin aika sitten, ja se oli hyvä! Ihme kyllä (kuten usein taskareissa), kansi ei viitannut mihinkään tarinaan. Mutta tuplissahan se ei usein viittaakkaan... :S

Vierailija

Se on kyllä hankinnan arvoinen opus. Tarinat on ollut tähän mennessä yllättävän hyviä. Kannattaa ostaa.

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Tykkäsin siitä paljon sillä Marco Gervasio on yksi lempipiirtäjistäni. Oli myös kiva kun saatiin 2 Kuukausdn klassikkoa! Mikäköhän taskari on seuraava? No se selviääensi kuussa 7.10.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mattiii kirjoitti:En ole vielä hakkinut. Katoin kirjastosta mitä tarinoita se taskari sisältää niin oli aika paljon juuri Gervasion ja myöskin Scarpan tarinoita. Jos vaikka voittais sen viikon kupla kilpailusta.

Niinpä, pitää odottaa sitä.

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Tykkäsittekö uusimmasta taskarista Tähtihetkestä? En ole sitä vielä hankkinut ja siksi kysyn. Ilmeisesti jonkinlainen Marco Gervasion juhlataskari, kun sisältää aimo pläjäyksen hänen tuotantoaan.

Vierailija

En ole vielä hakkinut. Katoin kirjastosta mitä tarinoita se taskari sisältää niin oli aika paljon juuri Gervasion ja myöskin Scarpan tarinoita. Jos vaikka voittais sen viikon kupla kilpailusta.

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:Tykkäsittekö uusimmasta taskarista Tähtihetkestä? En ole sitä vielä hankkinut ja siksi kysyn. Ilmeisesti jonkinlainen Marco Gervasion juhlataskari, kun sisältää aimo pläjäyksen hänen tuotantoaan.

Minä pidin siitä paljon, hankinnan arvoinen julkaisu. Tupla ei pettänyt vieläkään.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat