Kirjoita paras Aku tai Ankkalinna vitsi

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Miksi kaikki tiet vievät Ankkalinnaan? Siksi että jos 131 hajoaa lähin hinaus palvelu on Ankkalinnassa siis Akun ei tarvitse lykätä autoa kaupunkiin josta aku on pakenemassa.

Kommentit (12)

Vierailija

tapsa99 kirjoitti:Mitä Pelle tekee jos hän ei enää keksi keksintöjä? Hän ryhtyy sirkus pelleksi.

aika puujalka vitsi :D mut mun on paha sanoo mitään ku en ite keksi parempaa... :S

Vierailija

Joo osa on sellasia puujalka vitsejä, ketään mainitsematta, mutta kyllä niitä hyviä oli enenmmän. :) Itse en keksi/tiedä mitään...

Vierailija

Hessu juoksi korttelia ympäri mikki sanoi varo murhaaja on takanasi Hessu sanoi tiedän mutta olen sitä jo kaksi korttelia edellä Enpä parempaa keksinyt

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Mitä Tupu ja Lupu tekevät kun alkaa sataa? Vetävät Hupun niskaan! (Tuo on vitsi jota en ole itse keksinyt, vaan se on klassikkovitsi.

Mitä Iines tekee kun Akulle on tullut oikosulku? Vie sen lataamoon.

Vierailija

Mitä Tupu ja Lupu tekevät kun alkaa sataa? Vetävät Hupun niskaan! en muutakaa tiiä tuo on kyllä aika kulunu vitsi mutta en tiiä muutakaa

Vierailija

Ankkarockin ja kenen se nyt oli: " Hessu on haastattelussa ", niin ne vitsit olivat hyviä. ;D. Hauskaa luettavaa. Itse en taida keksiä mitään.. Hmm..

Mitä Roope tekee, kun ei ole tekemistä. Lukee Roopea. ;D

Täysin huono vitsi, myönnän itsekin. Kaikki oli jo keksitty, niin en keksinyt muuta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat