turhista keskusteluista valittavat tänne!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

mä oon huomannu että jotkut nimeltämainitsemattomat henkilöt valittaa kaikista mahdollisista keskusteluista että ne on turhii ja jopa tekee uuden keskustelun siittä! sehän on jo itseasiassa turhaa... ei ihmiset sitä kuuntele jos valitatte pää punasena ku on turhii keskusteluja, se vaan lisää niitä viestien määrää ja uusia keskusteluja.... -.- ;( ja sitten ku jokku ottaa esille näitä vanhoja keskusteluja niin mitä tekee valittajat?!?!?!?!?!

-ne valittaa että ei saa ollaa montaa kuukautta vanhaa keskustelua esille! ei oikeesti mä repesin ku luin noita keskusteluja tolle kommentille! :D :D :D sanokaa tähän nyt joku järki!! ja mä uskon aika lailla että tämmöstä keskustelua ei oo ollu ja valittajat kertokaa mitä saa tehä ku ei saa lisätä turhii keskusteluja, mutta ei saa ottaa esille vanhojakaan?!?!!?!? :D xD ny mä repsin....

Sivut

Kommentit (17)

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Vanhojen aiheiden nostamisessa ei ole mitään vikaa. Päinvastoin. Ja turhista aiheista valittaminen on suotavaa, koska tällaisten aiheiden tekijät eivät tunnu sitä itse aiheitaan turhiksi ymmärtävän.

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:

MaD kirjoitti:Ymmärtäkää jo turhan ja järkevän aiheen erot! Tälläinen on turha aihe kuten &#034;Olenko mä teiän mielestä paras?????&#034; ja järkevää taas olisi esimerkiksi &#034;Kuinka vanha Roope Ankka on?&#034;. Eli järkevä aihe on sellainen jossa puhutaan jostain Disneyyn kuuluvasta tai näihin sivuihin kuuluvasta asiasta.&lt;br /&gt;<br />

&lt;p /&gt;<br />

&lt;br /&gt;<br />

Ja se on ymmärrettävää, että noin 2-3 voi valittaa jostain turhasta keskustelusta, mutta ei sen enempää, koska se on järjetöntä, että on 3 sivua täynnä &#034;tää on turha keskustelu!!!&#034; viestejä. Yksi tai kaksi riittää. Ja tarkoitatkos tuolla, että vanhoja keskusteluja tongitaan niitä turhia kultaryntäys keskusteluja, vaiko mitä keskusteluja?

MaD, MaD, MaD. Bugittaako koneeni vai näenkö oikein tuolta viimeisin viesti kohdasta, että entinen nimesi oli Mr.Alkoholi?

Jep jep minä jo kysyin sitä aiemmin, kutsuin mr.alkkikseks. En muista missä kysyin sitä..jotta vastaskohan MaD

Tupu&Hupu&Lupu
Seuraa 
Liittynyt2.6.2008

En oikein valita turhista keskusteluista, mutta vanhoista kyllä. Ovat niin ärsyttäviä kun ei muista. Kerrankin pistin yhteen minulla on 7 taskaria sitte aiempana olin pistänyt että 1 taskari. Todella ärrsyttävää!!!

Vierailija

Kyllähän tietenkin vanhoja keskusteluja saa kaivaa, mutta jos juuri yhden sivun takana on sama keskustelu niin se on jo turha aihe.

Itse en ainakaan muista sanoneeni, ettei vanhoja keskusteluja saisi kaivaa esiin, sillä itsehän teen sitä usein.

Tällainen on turha keskustelu:

"kumpion parempi akuanka vai roopeankkka"

Ja alapuolella on suoraan tällainen aihe:

"Kumpi on parempi, Aku Ankka vai Roope Ankka?"

Niin, että tuota ylempää voisi sanoa "matkimiseksi", eli turhaksi aiheeksi jos parin aiheen päässä on samanlainen.

Vierailija

Mmm, en ole kyllä kertaakaan kuullut jonkun valittavan siitä että nostaa vanhan keskustelun uudestaan pinnalle...Yleensä kehotetaan nostamaan vanhoja keskusteluita. Esimerkkejä kiitos... Ymmärtäähän sen, että ei oikeasti ole hirveästi järkeä ottaa esille kerran kuopattuja topicceja, kuten joitakin kultaryntäysajan keskusteluita. Ja epäilen, että tuskin kukaan on ruvennut ilman syytä haukkumaan keskustelua huonoksi ja/tai turhaksi:O Ja jos nyt sanoo tai kertoo että samanlaisia keskusteluita on jo vaikka muille jakaa, niin tuskin se nyt turhien topiccien määrää kasvattaa, eikä spä.mmäämistä. Yleensä kyseinen henkilö lopettaa turhien aiheiden teon, ja viisastuu, että xD...

Vierailija

Ymmärtäkää jo turhan ja järkevän aiheen erot! Tälläinen on turha aihe kuten "Olenko mä teiän mielestä paras?????" ja järkevää taas olisi esimerkiksi "Kuinka vanha Roope Ankka on?". Eli järkevä aihe on sellainen jossa puhutaan jostain Disneyyn kuuluvasta tai näihin sivuihin kuuluvasta asiasta.

Ja se on ymmärrettävää, että noin 2-3 voi valittaa jostain turhasta keskustelusta, mutta ei sen enempää, koska se on järjetöntä, että on 3 sivua täynnä "tää on turha keskustelu!!!" viestejä. Yksi tai kaksi riittää. Ja tarkoitatkos tuolla, että vanhoja keskusteluja tongitaan niitä turhia kultaryntäys keskusteluja, vaiko mitä keskusteluja?

Vierailija

Ah, niin, meinasi unohtua, itse voivottelit turhista keskusteluista joita tulee kun valitetaan turhasta/samanlaisesta topiccista, niin nyt teit itse juuri niin. Ja tämmöisiä keskusteluita tulvii jo yli laidan...:s

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

MaD kirjoitti:Ymmärtäkää jo turhan ja järkevän aiheen erot! Tälläinen on turha aihe kuten "Olenko mä teiän mielestä paras?????" ja järkevää taas olisi esimerkiksi "Kuinka vanha Roope Ankka on?". Eli järkevä aihe on sellainen jossa puhutaan jostain Disneyyn kuuluvasta tai näihin sivuihin kuuluvasta asiasta.<br />

<p />

<br />

Ja se on ymmärrettävää, että noin 2-3 voi valittaa jostain turhasta keskustelusta, mutta ei sen enempää, koska se on järjetöntä, että on 3 sivua täynnä "tää on turha keskustelu!!!" viestejä. Yksi tai kaksi riittää. Ja tarkoitatkos tuolla, että vanhoja keskusteluja tongitaan niitä turhia kultaryntäys keskusteluja, vaiko mitä keskusteluja?

MaD, MaD, MaD. Bugittaako koneeni vai näenkö oikein tuolta viimeisin viesti kohdasta, että entinen nimesi oli Mr.Alkoholi?

Vierailija

Hänen tai tuon proffan entinen nimí on todellakin SE.

Ja mitä aiheeseen liittyen, niin eikö tämäkin ole siinä suhteessa turha? Eikö kannattaisi vain yksinkertaisesti lopettaa sanomasta, että tämä topic on turha? Niin ei enää tulisi näitä niistä valittavia jotka arvostelee toisten sanomisia? Niin täi näin, sanon kaiken aina väärinpäin, eikä sitä noteerata. Minä itken :(.

Vierailija

Sami kirjoitti:Frodo, siitä että nostaa jonkun topicin ylös, on valitettu paljonkin...

En ole aitten vain huomannut:s Ja on totta että ei kuitenkaan kaikkien tarvitse ruveta valittamaan samasta topiccista, senhän laskee jo spämm.äilyksi...

Ps. Salwer, oikein luit. Mr. Alkoholi;)

Vierailija

Frodo, siitä että nostaa jonkun topicin ylös, on valitettu paljonkin...

:^)

Noo, minä valitan vain aiheesta, en muulloin. Mutta harvemmin teen valituksesta valitus aihetta...Ja tämä sinun aiheesihan on tälläinen "valituksesta valitus"-topicci...Kannatta miettiä mitä sanoo, vieläpä tälläistä aihetta on tekemässä...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat