Kaikkein paras Aku Ankka

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Oho unohdin yhden sanan otsikosta... Otsikon olisi pitänyt olla Kaikkein paras Aku Ankka-piirtäjä. Anteeksi :(:(

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Don Rosa on paras piirtäjä vaikka Barks on myös todella hyvä. Rosalla on vain nin omaperänen piirrostyylija sen tunnisttaa heti nähtyään.

Vierailija

Olen edelleen sitä mieltä, että Don Rosa on se aito mestari, niin kuin Carl Barks aikoinaan. Don Rosan piirrostyyli erottuu täydellisesti joukosta ja tarinat ovat mahtavia! Kun näkee hänen piirroksensa, siitä näkee heti, että "ahaa, tämä on Rosan kynän jälkeä!". Mutta sen minä sanon, että Don Rosa tulee olemaan vielä kauan tunnettu ankka-piirtäjä, kuten Carl Barks oli, ja on edelleen.

Vierailija

Paras piirtäjä on Giorgio Cavazzano, hänen 90- ja 2000-luvun piirrokset ovat äärimmäisen hyviä. Tuntuu myös, että hän saa piirrettäväkseen vain hyviä käsikirjoituksia (johtuneeko tämä piirtäjän tasosta?).

Vierailija

Paras on ehdottamasti Carl Barks hän lyömätön sekä piirtämisessä että käsikirjoittamisessa. Lisäksi hän on keksinyt monia Ankkalinnan tärkeitä hahmoja.

Vierailija

Silvia Ziche on ehdottomasti paras piirtäjä, ainakin mun mielestä. Ellette tunne häntä, niin hän piirsi mm. Taskarin 304 (Meksikon Multakurkku) tarinan "Vain yhden tohvelin tähden". Varsinkin kun ankat säikähtyvät hänen teoksissaan, heidän suunsa menevät niin hassusti :D:D Kuitenkin ainakin minä kaipaisin Zichen teoksia lisää :/

Vierailija

Minusta paras piirtäjä on Don Rosa ja Carl Barks. Rosa on paras koska sillä on tarkka tyyli ja hyvät juonet!! :)

Vierailija

Paras piirtäjä on mielestäni edelleen Don Rosa. Hänen kaikki tarinansa ovat myös mahtavasti käsikirjoitettuja, jotenen keksi mitään huonoa sanottavaa. Carl Barks on toiseksi paras, eikä jää kauas Rosasta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat