NIMIMERKKI

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

minkä takia valitsit juuri oman nimimerkkisi? mun nimi tulee Tokio Hotelin kitaristi Tom Kaulitzin nimestä.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Jaa a... Varmaan siitä et tykkään Hatuista :D Jos joku kaipaa syvällisempää vastausta niin sovitaan et keksin sen vaikka jakkihärästä banaanikastikkeella.

Vierailija

HeRRaHaTTu kirjoitti:Jaa a... Varmaan siitä et tykkään Hatuista :D Jos joku kaipaa syvällisempää vastausta niin sovitaan et keksin sen vaikka jakkihärästä banaanikastikkeella.

jakkihärkä banaani kastikkeella???no,mulle sano kerran yhes paikas yks tinzii jotain ja en keksiny muuta...

Vierailija

Nimimerkkini tulee Iineksen "lellittelynimestä" Akua kohtaan joskus. Oikeastaan se tuli luodessa mieleen lempihahmoni Aku ja keksinkin muodostaa siitä hienon kuuluisen sukunimen. Loppuosa tulee tietenkin syntymävuoteni kahdesta loppunumerosta eli 1995.

Vierailija

Helppoa! Aleksi on nimeni ja Mac kuulosti tyhjältä joten lisäsin Ankkahullu ja Voila! Ja numeroyhdistelmä muodostuu 01. 08. 1998. Helppoa!

Vierailija

Samaa kuin COMMANDO, otsikko on hieman...Noo, minun nimimerkki tulee nimestäni ja syntymävuoteni lyhenteestä.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

No, nimimerkkini on hieman yksinkertainen, olen vain Akuhullu ja nimimerkissä syntymävuosi päälle! Ja toisekseen, silloin kuin merkki piti luoda, ei päähän (tyypillistä:D) tullut mitään...:)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat