Ensimmäinen viestisi?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

(heh!) Tähän juttuun vastaaminen saattaa olla hauskaa ja haastavaa yhtä aikaa: Muistatko viellä ensimmäisen viestisi?? Mä tota... En :S

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Hmm... En muista muuta, että ensimmäinen viestini meni hahmot -foorumiin, ja odotin koko ajan vastauksia. Ja heti kun ensimmäinen vastaus tuli, se täytyi mennä heti katsomaan! Muistan vielä pari tekemääni alkupään viestiä: Siivet Akulle?, Paljain räpylöin lumessa ja jotain Don Rosasta, jossa oli puhetta siitä, että mitä ajattelisit, jos Rosa ilmoittaisi ryhtyvänsä putkimieheksi.

Suuri haivainto: kirjoitan nykyään paljon pitempiä ja perusteltumpia viestejä kuin ennen.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Aleksi MacAnkkahullu 010898 kirjoitti:Muistanpa hyvinkin! Kirjoitin ensimmäisen viestini keskusteluun Aku vai Mikki-keskusteluun. Niin alkoi urani täällä. Ja vielä: Kun rekisteröidyin, adz oli silloin itsevaltias. Nykyään Akuhullu97 on itsevaltias...!

Ei täällä mitään itsevaltiaita ole!

En muista kyllä yhtään mihin kirjoitin 1. viestini.

Vierailija

Aleksi MacAnkkahullu 010898 kirjoitti:Muistanpa hyvinkin! Kirjoitin ensimmäisen viestini keskusteluun Aku vai Mikki-keskusteluun. Niin alkoi urani täällä. Ja vielä: Kun rekisteröidyin, adz oli silloin itsevaltias. Nykyään Akuhullu97 on itsevaltias...!

Mikä ihmeen itsevaltias? Selitäs hiukan!

Vierailija

Heh tosiaan... :D Muistan sen viestin, kuin eilispäivän! Se meni keskusteluun: Isoin näkemäsi kultahippu, sanoin sinne näin: hä,, mitä ne kultahiput on?? mä en oo löytäny yhtää! (olen kopioinut tuon muistiin...hyvä kielioppi tuossa viestissä, kaksi pilkkuakin peräkkäin... :D Ja asenne on muuttunut...

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

No enpä muista, mutta ei se kovin hääppöinen ollut. Viestieni taso on aika paljon siitä parantunut. Yhteen keskusteluun vastasin huhtikuun alussa näin: SIMO SISU

Käääk! Hehehee... En siis muista ensimmäistä viestiäni, maaliskuusta kun on jo aikaa...:)

Vierailija

En muista. Ainakin keskustelemiseni meni noin viikossa paremmaksi. Aluksi höpisin ilman isoja kirjaimia ja välimerkkejä, mutta viikon päästä muutuin MaD:iksi.

Vierailija

Hmm...En aivan täysin muista. Eräitä aloittelijamokiani oli, kun luulin, että kun klikkaa hiirellä kopioi ja liitä, siitä tulee sellainen, kuin laittaa "vastaa viestiin." Vähän tuo nyt oli epäselvä,(Kuten ensimmäiset viestini.)mutta toivottavasti ymmärsitte ainakin jotenkuten.

Vierailija

Se taisi olla "Suosikkihahmosi?".

Ja vastaus taisi olla "aku ankka".

Ei silloin viestit tainnut olla kauhean kieliopillisia sun muuta...

(minulla)

Vierailija

Se meni muistaakseni sellaiseen keskusteluun, kun: "Paras hahmo Ankkalinnasta". Ja vastaus oli Tupu, Hupu ja Lupu. Silloin kirjoitin vain noin 3 sanaisia viestejä ja lyhyempiä. ;D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat