Onko kukaan rekisteröinyt tänne 31.3 2008?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Jos olisi niin rekisteröimispäivä olisi 313! Hassua, eikö!

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

En tiedä ketään, kai jokukin silloin on rekannut. Näin juuri viimeviikolla auton jonka rekkarissa oli numerot 313, kuski tosin ei ollut merimiesasuinen ankka...;)

Vierailija

Tukedi kirjoitti:Hassua, kyllä. Minä en ole sinä päivänä rekisteröitynyt. Hauska yksityiskohta: Kotikyläni läpi kulkee tie numero 313.

Lol.

Vierailija

En ole, mutta se on 21.3.08, hassua kyllä, sillä sen lisäksi että se on siskoni nimipäivä, se on minun onnenpäiväni.

Vierailija

Jooh, onhan tänne joitain sinä päivänä rekannut. Noin 50. Myös tuosta 13.3 päivästä saa taivuteltua tuon maagisen numeron. Silloin minä tänne rekisteröin...

Vierailija

JO€ POIKA $INGAPOR€$TA kirjoitti:

Tukedi kirjoitti:Hassua, kyllä. Minä en ole sinä päivänä rekisteröitynyt. Hauska yksityiskohta: Kotikyläni läpi kulkee tie numero 313.

Lol.

Pelkkä lol ei riitä ja tää asia jäi epäselväks Sami96=kahvi-holisti?

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Sami-96 kirjoitti:

djlordi kirjoitti:

Kahvi-holisti kirjoitti:Minä olen rekisteröitynyt keseisenä pöäivänä, eli Sami-96 kun olen...

Miks et käy SAMI-96:lla? Vai käytkö?

<p />

Käyn, käyn, menin vain ihan tätä keskustelua varten tuolle profiilille vastaaman tähän... :D

Ok, tajusin sen kyllä itsekin myöhemmin.

Vierailija

Siru05 kirjoitti:ja tää asia jäi epäselväks Sami96=kahvi-holisti?

Totta, Kahvi-Holisti on minun vanha profiili, joka ei yhdessä vaiheessa toiminut, mutta toimitus korjasi sen vajaa kuukausi sitten.

Vierailija

djlordi kirjoitti:

Kahvi-holisti kirjoitti:Minä olen rekisteröitynyt keseisenä pöäivänä, eli Sami-96 kun olen...

Miks et käy SAMI-96:lla? Vai käytkö?

Käyn, käyn, menin vain ihan tätä keskustelua varten tuolle profiilille vastaaman tähän... :D

Vierailija

Olen tainnut joskus nähdä rekisterinumeron, jossa on 313. Itse reggasin tänne vasta vähän aikaa sitten.

Ajattele, jos Akulla olisi sellainen rekisterinumero kuin Aku-313? ;D Tai jos näkisit sellaisen jossain kadulla. Itse ainakin nauraisin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat