(cf8b5d40-f3ef-40c8-a8be-d0be9d565513) - cf8b5d40-f3ef-40c8-a8be-d0be9d565513

Vierailija

This thread contains comments for topic "cf8b5d40-f3ef-40c8-a8be-d0be9d565513" (id=cf8b5d40-f3ef-40c8-a8be-d0be9d565513) which can be found in the [XXXX] portal.

Sivut

Kommentit (40)

Vierailija

Jes. Barksia olen jo akkariin halunnut. Kyllä Murryn Hessu tarinatn olivat tosi hyviä. Olen siinä samaa mieltä.

Vierailija

Hyvältä kuulostaa, joten odotan siis Akkarin ilmestymistä postilaatikkooni innolla jälleen kerran. Carl Barksin tarinat ovat aina tervetulleita, etenkin, kun hän on nukkunut pois keskuudestamme. Nyyh. Mutta jatkosarjoista vielä sen verran, että et ajattele omiasi, Elina. Jatkosarjoja on kyllä taidettu kaivata. Itse pidän Don Rosan jatkiksista, koska niissä jää aina jännittämään, mitä hauskaa seuraavaksi tapahtuu. Ja tiedättekös mitä? Te saatte seuraavan Akkarin aina kuulostamaan mielenkiintoiselta, oli se sitten minkä lainen hyvänsä. Kiitos!

Vierailija

Tuon mukaan kuulostaa siltä, että olisi tulossa tämän vuoden paras Akkari. Se on mukavaa, että tulee taas jatkosarja, koska pidän niistä tosi paljon. Parhaita ovat juuri Don Rosan ankka-seikkailut sekä Paul Murryn vanhat Mikki-tarinat. Barksin toivesarjatkin ovat erinomaisia varsinkin jos en ole kyseistä sarjaa ennen lukenut. Ja tänä aamuna kun luin hesaria, minulle pisti silmään juuri tuo Akkarijuttu, mutta en paljasta sitä muille, jos he haluavat jännityksellä odottaa.

Vierailija

Juu, pitäisi jaksaa odottaa vielä ylihuomiseen, että akkari tulee... Mutta hyvin se tällä sivulla odotellessa tulee :). Ja tosiaankin luulisin, että se juhlittu "sankari" on Mika Waltari, sillä hänellähän on 100-vuotisjuhlat. Joten se siitä.(toivottavasti en pilannut kenenkään iloa...:() Ja onhan Mikki-jatkiksetkin kivoja, riippuu piirtäjästä. Arvostan eniten niistä Murrya minäkin. Ja vielä tuohon Barksin toivesarjaan, olen todella iloinen, että sellainenkin saadaan akkarin sivuille taas vähään aikaan! Siitä kiitokset toimitukselle. Ja terveisiä Elinalle!

Vierailija

Jaajaa, hyvinkin perusakkari tulossa, varsinkin, kun tuon Barksinkin tarinan olen jo lukenut, eikä se(kään) mikään kummoinen ollut BARKSIN tarinaksi. Mikkiä tosiaan enemmän akkariin! Vaikka neljä kertaa vuodessa sellainen "vanhojen taskarien tapainen" mikki -jatkis lehteen, kuten esim. taskarin 40 kaikki tarinat ym. Vitaa, Scarpaa, Murrya... Jatkosarjat olisivat kolmiosaisia, ellei jopa neljä...

Vierailija

Kiitos jälleen tälläisestä suht hyvin paljastavasta tekstistä, fiilis kyllä on taas katossa odotellessa uutta Akua. Myös tämä tekstin otsikko on sinänsä mukavan kutkuttava, josta ei saanut selville täysin aihetta ja, kuinka paljon asiasta paljastetaan ennen lukemista. Nämä on taas näitä pieniä osia, jotka oikein tehtyinä kokoavat hienon kokonaisuuden. Aivan, kuin Formula 1 auton aerodynamiikka konsanaan, jossa pieni osa voi vaikuttaa suuresti ja yksittäinen osa ei aina riitä vaan monen osan "yhteensopivuus" voi taata paremman ajokin jne. Hesaria ei tule kotiini, joten - no onpahan siltä juhlinnan kohteenkin kannalta sitten jollain tavalla odotettavaa. On mukava nähdä tuo juhlatarina ja kuka on kyseessä. Et tosiaankaan luule omiasi Elina noiden jatkosarjojen suhteen. Ainakin sen kuvan on keskusteluista saanut, että lisää jatkiksia kaivattaisiin yleisesti. Itseni mielestä niitä on ihan sopivasti nykyisellään. On toki hienoa, että on jatkosarjoja, joiden toista osaa odottaa malttamattomana. Tosin välillä on mukava ettei joka Akussa ole uutta jatkista, koska tuo odottaminen ei toisaalta ole mukavaa ja siinä sitten, kun viikon aikana lukee sivu tolkulla muitakin sarjoja taskukirjoista, Roope-sedistä jne. on sitten hieman pihalla mitä sarjassa tapahtuikaan (laatikko, joka kertoo pääpiirteitä sarjasta ei kerro kuitenkaan kaikkea). Varsinkin, jos jatkis ei ole mikään kovin hyvä ei se kiinnosta niin paljon ja näin sitten yksityiskohdatkin helpommin vaipuu unholaan. Eli nykyinen tilanne on minun mieleeni. Ja jatkisten laadusta sanoisin, että jatkosarjoiksi pitäisi valita juuri sellaiset tarinat, joissa on hyvä juoni ja sarjan pätkäisy on jostain kohtia erittäin hyvä eli se jää jännittämään miten se sarja etenee. Näinhän yleensä onkin, joten se on hienoa hyvä juoni ja sarjaa jää odottamaan. Mutta, sarjaa jää odottamaan kunnolla vain, jos tarina on todella hyvä. Esim. Klondiken poikia tästä lähiaikoina olleesta tarinasta voi sanoa, että todella hyvä jatkis. Mutta valitettavasti aina ei ole sellaisia jatkiksia, että niitä todella jää odottamaan. Onneksi näin on aika harvoin, mutta joskus on kyllä huonoja jatkiksia ja, kun se sarja vie kahdesta Akusta tilaa niin se harmittaa. Kaikki sarjat eivät ole kaikkien mieleen se on tosiasia. Paljolti riippuu myös piirtäjästä tietenkin tarinan juonen lisäksi. Joka tapauksessa yleisesti nuo jatkosarjat ovat ihan hyviä ja niitä jää odottamaan, joten olen niihin yleisesti tyytyväinen. Ainoa miinus on, että jatkiksina on välillä Mikki sarjoja. Nykypäivän Mikki sarjat jatkiksina ei oikeastaan sytytä läheskään samoin, kuin Aku jatkikset. Murryn vanhat mikki seikkailut ovat ihan kelpo luettavaa, ei ihan parasta, muttei läheskään huonointa. Ja Barksin tarina kruunannee tämän Aku Ankan. Barks on minun lempi Ankka taiteilija, joten odotukset ovat tietenkin kovat aina hänen tarinoitaan kohtaan. Eiköhän tule taas hieno Aku Ankka.

Vierailija

Mielenkiintoinen juttu oli Mika Waltarista. Itse tarinassa Miihkali Woimari ei sitten niin innostava ollut. Ihan ok mielestäni. Barksin tarinassa huomasin myös tuon, että se yhtäkkiä loppui, mutta kai se noin kuului olla. Rotan jatkosarja vaikuttaa hyvältä, mielenkiinnolla odotan seuraavaa osaa. Toivottavasti odotukset eivät petä. Niin ja kolmeosaiset jatkosarjat olisivat parhaimpia. Toivottavasti niitä vielä tulee... Niissä on myös lopussa tarvittavaa tilaa, että tarina ei yhtäkkiä läsähdä kasaan. Kyllä nämä kaksiosaisetkin silti mukavaa luettavaa ovat.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat