Ja taas tuli säkäväpimaus.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Ilmoittakaa tänne jos teille tulee säkäväpimaus, jos se tulee yli 70 kertaa niin ilmoitan ylläpidolle ja sanon että huolehtikaa Aku Ankan sivuista paremmin.

Kommentit (15)

Vierailija

No minulle se tulee nytten melkein joka päivä. Aina pitää poistaa välimuisti, jotta niin ei kävisi.

Galleriaan en pysty lähettämään teoksiani ollenkaan, koska tulee niitä säkäväkäpimauksia. Hyvä, että pystyn kirjoittamaan tänne.

Nyt lähiaikoina näitä on ilmestynyt usein ja näistä on tehty keskusteluja, joten sinun ei olisi ehkä tarvinnut tätä tehdä. Osaksi ne voivat johtua uuden foorumin teosta, osaksi taas edelleenkin muuten vain näistä sivuista. Tai sitten hitaasta koneesta.. No enpä nyt tiedä tuota edellistä...

Vierailija

Niitä tulee lähes joka päivä, kun joskus klikkaa jotain keskustelua. Kultaryntäyksen aikaan niitä tuli minulle koko ajan...

Vierailija

Minulle ei ole tullut kovin monta kertaa tätä ns. "säkäväpamaus" (vai mikä se oli). Ehkä jotain viisi kertaa... :/

Vierailija

Niitä tulee, aina silloin tällöin, AINA kun olen menossa Galleriaan, se tulee, mutta nykyään harvemmin keskusteluissa...

Vierailija

Niitä pimauksia tulee harva se päivä, eikä narina ylläpidolle tunnu auttavan.Uskon, että tekevät parhaansa..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat